Mis je in deze topicreeksquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:55 schreef MissHobje het volgende:
Huitarist is goed bezigheb gehoord
![]()
Was leuk
Zoiets ja, en zo ook nog 2 uur terug. En dat voor 1 nummer.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt aardig eindje mogen rijden , minimaal 2 uur.
maar nu wereldberoemd op 3fmquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zoiets ja, en zo ook nog 2 uur terug. En dat voor 1 nummer.
alleen de muziek al van war of the worldsquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:21 schreef borisz het volgende:
Net war of the worlds gekeken, de musical dan.
31 juni en 1 juli is die ook in de Bijlmer Bier Hal, ik ga daar geen geld aan uitgeven. Kaartje is 70 euro.
Muziek isquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen de muziek al van war of the worlds
voor dat bedrag mag je met limo opgehaald worden en vip behandeling krijgenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Muziek isja. Alleen 70 euries is me net iets te gortig.
Ja leuke duels gezienquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
@Borisz , je zal wel genoten hebben van dit roerige voetbalweekend
Moest even denken, dan ben je voor ajaxquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja leuke duels gezien
En een plaatsje gestegen op de ranglijst. Nu donderdag Aston Villa verslaan.
Dankjewel!quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
btw nog gefeliciteerd noortje met het terecht krijgen van je KC kaartjes, wat een prutser je tegenstander.
Ja, maar dit is nog wel uit te houden. Zo Xnoissssssssssssssssssssssss. Dat isquote:
Ja, fijnquote:
Het is gewoon zonde, want is best goede muziek tot whitenoiz , heb mij vannacht van 23:00 tot 06:00 lopen ergeren aan kut dance muziek.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanaf 18.00 uur gaat de radio hier uit op zondag
Chocolate Fudge Browniequote:
die Ekdom lijst moet ik maar eens nakijkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, m'n hele Bruce-collectie maar es in iTunes gemikt. En ondertussen nog ff wat albums die meneer Ekdom in z'n boek noemt binnengetrokken.
Ultime vorm van ontspannenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef Againzender het volgende:
"Je telefoon doet een beetje raar?"
"Nee, ik zit in bad"
Welke idioot belt dan oko vanuit bad naar 3FM
Je moet toch wat als je in bad zitquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ultime vorm van ontspannen
heeft mij een badeend opgeleverdquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ultime vorm van ontspannen
Eliza je hoort het je moet uit bad bellen naar met michielquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft mij een badeend opgeleverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |