Met zo'n fan vind ik het alleen maar terechtquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:51 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is Annemieke nog wel van het voortrekken.
Idd, mag je niet naar een goeie band omdat je niets weet van Z-artiesten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Met zo'n fan vind ik het alleen maar terecht![]()
En voor het niet weten van die Idols-vraag hoor je bonuspunten te krijgen!!
Dacht ik ook al jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:55 schreef Marc63 het volgende:
Robert en Noortje een lang leven samen tegemoet... Volgens mij zou die Robert nog best wel eens 2x zo oud kunnen zijn
Ja sorry mijn vader was bezig met mijn computer.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:07 schreef Marc63 het volgende:
Het hele weekend zitten we al te duimen voor Noortje dat ze kaarten wint, maar nu ze gewonnen heeft laat een bedankje lang op zich wachten.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja sorry mijn vader was bezig met mijn computer.
BEDANKT MENSEN![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was net te laatquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:14 schreef Noortje. het volgende:
Weet iemand hier hoe lang het duurt voordat je een uitzending terug kan luisteren?
Hij is wel aardig.quote:
Dankjequote:Op zondag 19 oktober 2008 18:18 schreef Piles het volgende:
http://3fm.stimpy.nu/Losse%20Files/Noortje_DeTien.asf
Je gaat nu toch niet iets ergs krijgen? Straks kun je het vergeten om vrijdag naar Hilversum te gaanquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dankje
Edit: jezus ik zit te hijgen. Wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |