Haha echt hè? Mijn ouders zijn een week naar Barcelona geweest toen ik in Rome zat, een week geleden ofzo en we hebben zo'n digitale fotolijst, dus mijn ouders hebben hun SDkaart daarin geplugd. Stond dat ding aan tijdens het eten, echt de één na de ander was onscherp, 20.000 foto's van hetzelfde gebouw..quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:13 schreef muisje-eliza het volgende:
*zucht* net foto's gekeken met mn ouders...die mensen kunnen ook echt geen foto maken
Nee, maar ik heb zo'n voorgevoel dat de pc vrijwel continu bezet zal zijn door 'n paar jonkies van 11 jaar. Weet niet of ik 'n kans krijg dus..quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga je naar achterstandsbuurt toe zonder internet dan
Die slapen toch wel op een gegeven momentquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb zo'n voorgevoel dat de pc vrijwel continu bezet zal zijn door 'n paar jonkies van 11 jaar. Weet niet of 'n kans krijg dus..
Normaal wel ja, maar die hebben vakantie.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die slapen toch wel op een gegeven moment
Weet ik nog niet precies... heb wel een hoop sollicitaties lopen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Brennel, wat voor werk ga je doen als je stopt met het bakkersgeval.
Lang leve digitale perkquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha echt hè? Mijn ouders zijn een week naar Barcelona geweest toen ik in Rome zat, een week geleden ofzo en we hebben zo'n digitale fotolijst, dus mijn ouders hebben hun SDkaart daarin geplugd. Stond dat ding aan tijdens het eten, echt de één na de ander was onscherp, 20.000 foto's van hetzelfde gebouw..
zie het dan somber voor je inquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Normaal wel ja, maar die hebben vakantie.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha echt hè? Mijn ouders zijn een week naar Barcelona geweest toen ik in Rome zat, een week geleden ofzo en we hebben zo'n digitale fotolijst, dus mijn ouders hebben hun SDkaart daarin geplugd. Stond dat ding aan tijdens het eten, echt de één na de ander was onscherp, 20.000 foto's van hetzelfde gebouw..
dat zijn de ergste , mensen bij iets fotograferen, kijk is waar ik wasquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol dat lijkt idd op hier, ect 10miljoen foto's van een boogje uit elke hoek, en een miljoen foto's van mozaiekjes en dan de foto's van "moeder bij een bloemetje...vader bij een boomstammetje"![]()
jammer genoeg alleen verloren.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:32 schreef -Hans- het volgende:
Yeah ! Start Me Up ! Gisteren nog gehoord voor het begin van de wedstrijd. Traditie
niet de meest erge persoon om te sprekenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:41 schreef muisje-eliza het volgende:
oeh tessel wil met me prate op 3fm
Ja. Ik ook..quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie het dan somber voor je in, in iedergeval heel veel plezier
Buhbye!quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja. Ik ook..Thanks!! En Brennel ook thanks!!
![]()
Alright, time to go. Later and bye all!!
Was jij dat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:49 schreef muisje-eliza het volgende:
lol ik mag met mn moeder naar de studio komen
Oh, was jij dat aan de telefoon joh? Heb maar half geluisterd, herkende je stem ook nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:49 schreef muisje-eliza het volgende:
Heb je je pasje al gekregen van de peperbus ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:49 schreef muisje-eliza het volgende:
FC Groningen wel maar de basketballers van Groningen gelukkig niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer genoeg alleen verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |