quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat Hans zegt. En bij "We moeten maar ff zien" denk ik aan 'n gevoel van "'t is 't nèt niet".
Maar dat is erg moeilijk in te schatten vanaf hier..
quote:Op zondag 19 oktober 2008 04:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mja, laat ik eerlijk zijn, dat klinkt gewoon alsof ze niet echt geinteresseerd is. Ik heb mezelf al eens vaker hoop gegeven met zo'n zinnetje maar ik kwam dan bedrogen uit. Wat niet wil zeggen dat ze toch nog gewoon even wil nadenken en je uiteindelijk nog een kans wil geven, je weet het nooit
Anyway, ik heb een matige avond gehad, ga nu dan ook maar slapen. Morgen weer 3fm luisteren
De bal ligt nu bij haar... Had iets meer verwacht, zeker gezien 't enthousiasme in de mails vooraf, maar ook hoe 't gisteravond liep.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt als , was wel leuk, maar ik weet het even niet meer van haar kant.
Dik een minuut voor 't einde werd ie al afgekaptquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:53 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen !![]()
![]()
Jammer dat zo'n stomme jingle door het eind van Queen - Don't Stop me Now werd gejast.
Gebeurt echt heel vaak de laatste tijd...quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dik een minuut voor 't einde werd ie al afgekapt. Als je zo meent méér muziek in een uur te krijgen
![]()
.
lijkt mij ook de enige reden waarom je zoiets doet, je betaald te djs genoeg om die 1-2 minuten vol te kletsen tot aan de reclame.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dik een minuut voor 't einde werd ie al afgekapt. Als je zo meent méér muziek in een uur te krijgen
![]()
.
in virtuele gesprekken ben je vaak opener dan in het echt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
[..]
De bal ligt nu bij haar... Had iets meer verwacht, zeker gezien 't enthousiasme in de mails vooraf, maar ook hoe 't gisteravond liep.
Echt waardeloos inderdaad en ook wat L - L zegt dat het de laatste tijd wel vaak gebeurd. Als dit het resultaat is van meer platen per uur dan zou ik persoonlijk liever zien dat ze een plaat minder draaien, maar de rest van de platen wel volledig. Wat ik met name bijzonder irritant vind is dat ze platen starten terwijl er nog maar een minuut is tot aan de reclame. Zelfs met Song 2 haal je dat niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
.
Dadelijk pitchen ze de platen nog op om er meer in een uur te proppen...quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt waardeloos inderdaad en ook wat L - L zegt dat het de laatste tijd wel vaak gebeurd. Als dit het resultaat is van meer platen per uur dan zou ik persoonlijk liever zien dat ze een plaat minder draaien, maar de rest van de platen wel volledig. Wat ik met name bijzonder irritant vind is dat ze platen starten terwijl er nog maar een minuut is tot aan de reclame. Zelfs met Song 2 haal je dat niet.
Dat doen ze alleen bij 538quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dadelijk pitchen ze de platen nog op om er meer in een uur te proppen...
gewoon goede reden om naar 100% radio 3fm te luisteren, die 100% slaat dan op de afspeel snelheidquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij 538.
en een hoop overige zenders.
Die dance platen kunnen het nog wel hebben maar als je een madworld versnelt afspeelt is het vaak
Aan wat jij gisternacht/avond heb gepost (weet verder niet wat er aan de hand is ofzo, ik heb alleen dat gelezen) heb ik zoiets van, misschien vindt ze je wel leuk, maar nog niet leukleukleuk en wil ze het even aankijken of dat er nog gaat komen, of ze wil gewoon niet dat het zo snel gaat (als dat kan, ik weet niet hoe lang er al iets aan de gang is tussen jullie?). Probeer je er niet te druk om te maken en vooral niet te opdringerig zijn, maar dat had je geloof ik zelf ook al bedacht.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
De bal ligt nu bij haar... Had iets meer verwacht, zeker gezien 't enthousiasme in de mails vooraf, maar ook hoe 't gisteravond liep.
Ik luister wel minder 3fm dan vroegah, ik luister eigenlijk echt altijd AV. Stenders en Veenstra een paar keer in de wek en 3v12 soms. Diergaarde in het weekend pak ik ook altijd mee. Verder luister ik weinig 3fmquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon goede reden om naar 100% radio 3fm te luisteren, die 100% slaat dan op de afspeel snelheid
al gaven ze ze gratis weg, had dan nog niet gegaan naar de Kaiser Chiefs.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb weer een CD'tje opgezet, vandaag draait om KC kaarten winnen en dat kan niet bij Zoeyzo, dus dan maar niet luisteren.
Ik welquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al gaven ze ze gratis weg, had dan nog niet gegaan naar de Kaiser Chiefs.
Het was echt een heel gezellige avond, over vanalles en nog wat gehad en gemerkt dat we veel dingen gemeen hebben, maar gelukkig ook genoeg verschillen. Mailen inmiddels een paar weken en toen ik voorstelde om wat te gaan eten kwam daar meteen een enthousiaste reactie opquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Aan wat jij gisternacht/avond heb gepost (weet verder niet wat er aan de hand is ofzo, ik heb alleen dat gelezen) heb ik zoiets van, misschien vindt ze je wel leuk, maar nog niet leukleukleuk en wil ze het even aankijken of dat er nog gaat komen, of ze wil gewoon niet dat het zo snel gaat (als dat kan, ik weet niet hoe lang er al iets aan de gang is tussen jullie?). Probeer je er niet te druk om te maken en vooral niet te opdringerig zijn, maar dat had je geloof ik zelf ook al bedacht.
Misschien is het bij haar ook wel angst van het onbekend en ook niet veel ervaring met daten en relaties.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het was echt een heel gezellige avond, over vanalles en nog wat gehad en gemerkt dat we veel dingen gemeen hebben, maar gelukkig ook genoeg verschillen. Mailen inmiddels een paar weken en toen ik voorstelde om wat te gaan eten kwam daar meteen een enthousiaste reactie op. De opmerking bij 't afscheid nemen 'We moeten maar ff zien" was nou net niet de opmerking die ik na zo'n leuke avond zou verwachten en haalde 't positieve gevoel eik helemaal onderuit....
En voor de duidelijkheid: de vraag 'ga je mee?' had ik ook niet verwacht. Zo hoeven dingen voor mij niet te gaan
het vrouwelijke denken is soms zo complex voor ons mannen , complete miss match qua denken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:50 schreef Noortje. het volgende:
Oh dat is wel erg kut inderdaad, zo'n opmerking na een gezellige avond zou mij echt heel chagrijnig maken.
Meh, ik weet het ook niet zo goed dan, het klinkt een beetje van "ik wil misschien wel iets, maar nu nog niet dus ga je nier niet te veel op verheugen." Succes iig.
Ja zoiets dacht ik ook, heeft ze niet iets van bindingsangst?quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien is het bij haar ook wel angst van het onbekend en ook niet veel ervaring met daten en relaties.
Ja nou ja, ik weet het ook niet. Ik probeer zo veel mogelijk opties te bedenken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het vrouwelijke denken is soms zo complex voor ons mannen , complete miss match qua denken.
paar dagen nog wel, moet je van zover reizenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Seven nation army!!![]()
![]()
Zo. Tas ingepakt om 'n paar dagen op familiebezoek te gaan. Hopen dat 't OV 'n beetje meewerkt vandaag..
Hehehe, nee, niet echt. Bijna 3 uurtjes reizen, maar blijf 'n paar dagen hangen daar.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
paar dagen nog wel, moet je van zover reizen
Ga je naar achterstandsbuurt toe zonder internet danquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe, nee, niet echt. Bijna 3 uurtjes reizen, maar blijf 'n paar dagen hangen daar.![]()
Geen spam van mij hier tot, ik denk, donderdag ofzo..
Goed fotograferen is een gave, meeste mensen die camera vasthouden denken het ook gelijk te kunnenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:13 schreef muisje-eliza het volgende:
*zucht* net foto's gekeken met mn ouders...die mensen kunnen ook echt geen foto maken
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
btw goede log over die busreis op je hyves eliza
Ik ben wel zo'n idioot die er wel wat zal zeggen , met alle gevaren van dien. Heeft mij al is een aangifte wegens doodsbedreiging opgeleverd tegen diegene.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
thx! maar dr waren wel momenten dat ik wel angstig was
Dat is een feit. Volgens mij ga ik vrouwen nooit snappen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het vrouwelijke denken is soms zo complex voor ons mannen , complete miss match qua denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |