In mijn geval was het Ekstra Weekend toen Maricha de productie deedquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eliza je hoort het je moet uit bad bellen naar met michiel
Heb volgend jaar ook een bad, mag je het ook proberenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:54 schreef Brennel het volgende:
Ik heb geen bad![]()
Dan maar een keer bellen als ik in het voorjaar een weekend in een bungalow zit die wél een bad heeft
Paupers allemaal. Ben mooi blij dat ik mijn kaartje in de pocket heb en me niet meer druk hoef te maken om ze te bemachtigen!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Oei fout antwoord, ben je fan van de KC , nou niet echt
Zo ver weg woon je niet, dus zou het best kunnen proberen inderdaadquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb volgend jaar ook een bad, mag je het ook proberen
vind rooibos zo vies, snap niet wat mensen er lekker aanvinden, net als aan aarbeiden of vanilletheequote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zo ver weg woon je niet, dus zou het best kunnen proberen inderdaad![]()
Ik heb koude handen en voeten, dus ik neem zo een lekker kopje rooibosthee voor het slapen gaan
Ik vind zoethoutthee ranzig, terwijl veel mensen dat lekker vinden. Maar laatst had ik zoethoutdrop (met een vleugje anijs) op, en dat vond ik dan wel weer lekker, terwijl ik ook niet zo van drop houd. Apart geval ben ikquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vind rooibos zo vies, snap niet wat mensen er lekker aanvinden, net als aan aarbeiden of vanillethee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |