abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2009 @ 01:54:22 #241
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_66543433
xs4all verbreekt gewoon je verbinding als ze denken een virus te hebben aangetroffen op jouw netwerk haha

Heb nu ook ziggo werkt op zich wel aardig hoor ...
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
pi_66581933
Tegenwoordig loopt Ziggo wel weer lekker. Afgelopen zomer wel weken problemen mee gehad. Maar nu loopt het al maanden als een zonnetje
  vrijdag 6 maart 2009 @ 23:13:45 #243
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_66786305
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mja, dat die kneuzen eerst maar eens zorgen dat ze wat betere dekking krijgen, ik kan bij Xs4all voor 40 euro in de maand een 8 mbit lijntje krijgen

Wat zou dat in de praktijk zijn 4 mbit? Over oplichterij gesproken

Ik heb met Ziggo ook het nodige te stellen gehad, maar ik maak me echt geen illusies dat het bij andere providers oh zo veel beter is.

In de praktijk is het zo dat als het goed werkt het doorgaans ook wel goed blijft werken, maar gaat het eens een keertje mis, ja dan heb je doorgaans niet zoveel aan de kneuzen van de helpdesk. Dat is eerlijk gezegd met zo'n beetje elk bedrijf in elke branch waar ik ervaring mee heb zo. Je belt of mailt toch altijd met een callcenter wat gewoon zo'n beetje los staat van de rest van het bedrijf. Ze kunnen hun standaard lijstje afwerken en als het dan niet opgelost is heb je een probleem doorgaans.

Zie dit topic over xs4all, 80-100 kilobyte, dat is natuurlijk echt om te janken, dat noem ik niet eens meer internetten.... Xs4all only sinds een week erg traag!!

Moraal van het verhaal, als je gezeik hebt met een provider, wisselen totdat je er een vindt waarbij het goed werkt, bureaucratisch gezeik met overstappen/verhuizen/whatever zal je bij elke provider hebben, in zo'n geval is het gewoon hopen dat het allemaal goed gaat.
Ik heb bij mijn moeder thuis vijf jaar xs4all gehad, en één keer een korte downtime periode gehad. Hierdor dus ook maar één maal moeten bellen met de klantenservice.

In een periode van Ziggo heb ik totaal één week lang geen internet gehad, vaak korte periodes downtime, veel telefoonkosten door hun klantenservice, geen vergoeding gekregen ondanks het invullen van het formulier op hun website etc etc..

Als ik zo een vergelijking moet maken tussen beide providers, dan weet ik wel wie beter scoort
World Wrestling Entertainment
pi_66791704
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 01:54 schreef lobotm het volgende:
xs4all verbreekt gewoon je verbinding als ze denken een virus te hebben aangetroffen op jouw netwerk haha

Heb nu ook ziggo werkt op zich wel aardig hoor ...
Oh, dus XS4All scant mijn netwerk op virussen?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:44:11 #245
247579 De_Jostiband
De enige echte!
pi_66804660
Hier geen problemen hoor. Ziggo FTW
Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb er eens goed over nagedacht, en de conclusie is dat jij de meest kansloze user in dit topic bent *O*
  maandag 9 maart 2009 @ 23:10:40 #246
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_66879773
Jaaaaaaaaaaaaaaa het is weer zover hoor, het internet is weeris baggertraag en heb met moeite dit topic kunnen bereiken

En maar prompen met hoge snelheden die komen gaan..

ziggo

In onderstaande spoiler een een berg frustratie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 9 maart 2009 @ 23:16:19 #247
100413 guapo
Dumpass
pi_66880047
Klopt helemaal. Hier is internet via Ziggo ook weer retetraag.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_66882146
Vanochtend en vanmiddag geen telefoon of internet gehad.
Heel vervelend.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:40:35 #249
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_79603035
Omdat ik alleen maar wil klagen en het een beetje lomp vind om er een heel nieuw topic aan te wijden..

Wat is ziggo hier traahaaaaaag!

Big mouth strikes again
pi_79603188
Patsers met jullie internet.

  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:35:19 #251
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_79626594


Ziggo hier. Maar wat de neuk? Als ik via HellaNZB op mijn linuxje een usenet-download doe dan trek ik 1700 kB per seconde over de lijn = ruim 15 Mb, dit is de maximale snelheid die Usenet4U toelaat op een standaard account. (Ziggo zelf gaat theoretisch tot 20 Mb)

Conclusie: die site is (ver)ziek(t) met al die reclamezut die er vroeger niet en nu ineens wel op zit.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:44:21 #252
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_79627039
ZIGGO

Ga dan nog liever naar Alice ofzo

UPC
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:07:04 #253
289488 kaasindekoelkast
de eind-eindbaas
pi_79628169
Als je nu nog ziggo neemt vraag je er gewoon om
Geen eendagsvlieg, dit is het voor nou.
  FOK!fotograaf vrijdag 26 maart 2010 @ 22:13:51 #254
13368 NiGeLaToR
pi_79628520


En dit met 54mbit wireless, op de vaste lijntjes gaat 't netjes 48/9 mbit

problemen, waar?
pi_79633368
Oh dacht al dat het aan mijn pc lag, wtf.
Alles draaide kut op mijn computer.
U MAD?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 08:47:18 #256
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_79636770
Alle mensen die klagen over Ziggo kunnen er gewoon niet mee omgaan.

Ziggo! Ziggo! Ziggo!

[edit]
Momentje, er wordt aan de deur gebeld. Er lijken mannen in witte jassen voor de deur te staan
[/edit]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:37:38 #257
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_79640755
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:47 schreef Beelzebufo het volgende:
Alle mensen die klagen over Ziggo kunnen er gewoon niet mee omgaan.

Ziggo! Ziggo! Ziggo!

[edit]
Momentje, er wordt aan de deur gebeld. Er lijken mannen in witte jassen voor de deur te staan
[/edit]
Dat zijn UPC medewerkers. ZE KOMEN JE HALEN!
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:52:05 #258
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_79646791
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:37 schreef henrydg het volgende:

[..]

Dat zijn UPC medewerkers. ZE KOMEN JE HALEN!
* Beelzebufo vouwt nog snel een hoedje van aluminiumfolie en kruipt onder de bank weg.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_79649788
Na jaren een stabiele lijn gehad te hebben ligt hij er nu om de haverklap uit. Monteur al langs geweest maar net díe dag liep het als een trein
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_79650718
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Na jaren een stabiele lijn gehad te hebben ligt hij er nu om de haverklap uit. Monteur al langs geweest maar net díe dag liep het als een trein
Bij ons is het ook erg wisselvallig. Dan weer een dagje perfect, dan weer drie weken elke dag 10x de modem/router resetten.
Cool story, Hansel.
pi_79650810
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 943.4 KByte/sec
(=7547 kbps)

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 273.5 KByte/sec
(=2188 kbps)

Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 1360.0 Conn/min
pi_79651025


Zou dus 25 MB/s moeten zijn.

Upload is ook aan de lage kant
pi_79651255
na anderhalf jaar ziggo nog steeds 0 klachten
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_79651374
pi_79651430
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:33 schreef Marvelous het volgende:
na anderhalf jaar ziggo nog steeds 0 klachten
Ik vind het geen klacht maar ik betaal voor 25 MB/s. Het gaat om het principe
  zondag 28 maart 2010 @ 19:15:30 #266
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_79677884
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Bij ons is het ook erg wisselvallig. Dan weer een dagje perfect, dan weer drie weken elke dag 10x de modem/router resetten.
Dat heb ik ook altijd wanneer ik bij mijn ouders op internet zit (zij hebben dus ziggo).
Mijn ouders vinden dit ook heel normaal :
'Oh maandagmorgen ligt hij er altijd van 9 tot 1 uit' of
' ze zullen wel ergens aan de weg bezig zijn'

En wanneer je dan de helpdesk belt ligt het probleem altijd aan hun computer (mac).
Dag-zeer-slecht-Nederlands-sprekende-klantenservice
Big mouth strikes again
pi_79678791
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:15 schreef heartwork het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd wanneer ik bij mijn ouders op internet zit (zij hebben dus ziggo).
Mijn ouders vinden dit ook heel normaal :
'Oh maandagmorgen ligt hij er altijd van 9 tot 1 uit' of
' ze zullen wel ergens aan de weg bezig zijn'

En wanneer je dan de helpdesk belt ligt het probleem altijd aan hun computer (mac).
Dag-zeer-slecht-Nederlands-sprekende-klantenservice
Bij mij is dat ook bij mijn ouders. Mijn vader vindt het onderhand heel normaal om 5 keer te moeten refreshen voor er een pagina opent .
Cool story, Hansel.
pi_79678931
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:25 schreef ManianMan het volgende:
[ link | afbeelding ]

Zou dus 25 MB/s moeten zijn.

Upload is ook aan de lage kant
Draadloos misschien? Dat scheelt bij mij nogal.


Traag is het hier zeker niet, alleen de laatste dagen is de lijn gaan klapperen na jaren stabiel te zijn geweest.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 28 maart 2010 @ 20:01:55 #269
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_79679760
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef fransbreda het volgende:
[ link | afbeelding ]

Is dat nou zo'n 'tot 20mb adsl-lijn'?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')