Nou... mij... Je zou toch denken dat het rete eenvoudig moet zijn om die ene goed internet te geven.quote:
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 @ 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... mij... Je zou toch denken dat het rete eenvoudig moet zijn om die ene goed internet te geven.
Snelheid zal mij aan mijn reet roesten, betrouwbaarheid en stabiliteit, dat is VEEL belangrijker.quote:
De maand uit plus een maand extra. In november opzeggen = per 1 januari beëindiging.quote:Op zondag 9 november 2008 22:07 schreef hupseflupse het volgende:
hoe lang zit je als gebruiker aan Ziggo vast dan? dit gepruts zou zo'n bedrijf eens in de zakelijke markt moeten proberen
ik heb eind oktober mijn internet opgezegd en ben er 30 november vanaf.quote:Op zondag 9 november 2008 22:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
De maand uit plus een maand extra. In november opzeggen = per 1 januari beëindiging.
Dat is het enige goede aan de verandering van Casema naar Ziggo > opzegtermijn 1 maand ipv steeds verlenging met 1 jaar.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 november 2008 17:10 schreef Allan24 het volgende:
Heb op 30 oktober het internet gedeelte van mijn Alles-in-1 opgezegd.
In plaats van een bevestiging van de opzegging kreeg ik een (geadresseerd!) Ziggo pakketje in de bus; "Wij zien dat u nog geen internet van ons hebt; wilt u uw huidige losse telefoon- en televisie-abonnement niet omzetten naar een Alles-in-1 pakket?"
![]()
Dit is vast een vergissing en wordt straks ter compensatie 2 weken lang even op 100kb/s gezet.quote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef hoerezooi het volgende:
wel onaangekondigd een kleine snelheids verhoging van 490kb/s naar 640
Ik heb de bevestiging binnen! Het duurt zo'n drie weken, maar ik koester 'm!quote:Op zondag 16 november 2008 17:47 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
Alleen nu begin ik te twijfelen of me abonnement wel degelijk stopgezet zal worden per 1 december![]()
Ik zou een schriftelijke bevestiging krijgen, en tot op heden heb ik behalve een hoge telefoonrekening van die teringlijers niks ontvangen
Jeh dan ligt het aan de router hequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb het ook... Sinds een paart weken een router. Me pc aangesloten via de 1e lan uitgang van de router, helft van de sites laad niet... Ook het usenet wil niet verdergaan dan 1 lijntje met de router... Rechtstreeks vanuit modem geen probleem!
Is er al een oplossing, heeft geen zin de helpdesk te bellen...
Ik heb een sitecom wl-161... En heb niet gedownd naar de router nog... Ik heb bij instelhulp de casema settings gebruikt, aangezien ik dat heb... Nu ziggo maar, je weet wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Welke router en heb je de laatste firmware al in de router staan?
Goh, zou je denken... Als je niets nuttigs hebt te melden ga dan even lekker belletjetrekken ofzo...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh dan ligt het aan de router hedat zie je toch
En nog je antwoord weghalen ook... Je dacht ook, een reset zal hij wel gedaan hebbenquote:
Me overbuur en me iphone willen namelijk ook online...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:47 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom doe je niet gewoon direct verbinden en dan downloaden ?
Gaat wat sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |