Ik download opeens met 20KB ipv 2MBquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:36 schreef veldmuis het volgende:
Hier hetzelfde opeens, Swets. Fok vliegt wel, maar ziggo.nl laadt niet eens.
Joh alsof UPC dat wel doet danquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar uiteraard géén storings melding op hun website...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
(en ja ik heb zowel modem als router al gereboot)
Het zijn me een stel harken daar. Vroeger, toen het nog @sloom was, hadden die incompetente @home-techneuten de defaultgateway en het subnetmask verwisseld: een 255.255.254.0 als default gateway en als subnetmask 84.28.54.1quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Het gezeik met ziggo is dat hun DNS servers zo gammel als een ouwe mercedes zijn. Ik heb in de router de DNS van ziggo vervangen door de ip's van die van opendns en voila.. sites openen weer vlotjes.
Achterlijke gladiolen bij ziggo zijn al 2 maanden bezig met installeren van hun DNS server, volgens mij werken er mensen met een gezamelijk IQ van 10., Hoe fokking moeilijk is het installeren en configuren van een DNS server nu..
*sluit zich aan*quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik word er ook zo schijtfucking moe van; http is drama to the max.
Kanker Ziggo.![]()
Groetjes,
Uit Utrecht
Niet echt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:10 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Het ziet er naar uit dat het weer 'normaal' werkt.
XS4ALL. Wel wat duurder, maar perfecte service en nooit off.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:44 schreef mijndochters het volgende:
ik ga ook naar een ander
het gaat goed op tijden dat er niemand op internet zit.
door de week na 5 uur en in het weekend is het drama.
aantal keren over gebeld, krijg je dat reset verhaal.
nu werkt het oke maar morgen als iedereen erop zit kan het weer waardeloos zijn en moet je resetten of ligt het aan je router, lulverhaal dus
iemand een goede andere provider?
Hoe langer je lid bent hoe gebeitelder je in het bestand staat!quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:45 schreef PDOA het volgende:
Hier werkt het ook weer, maar de vraag is: voor hoe lang?
Ik ben al lid sinds het Wanadoo-tijdperk maar ik denk niet dat dit Ziggo iets uitmaakt. Die lui zien alleen maar $$ in hun ogen om er zoveel mogelijk klanten in te luizen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe langer je lid bent hoe gebeitelder je in het bestand staat!
Ik weet het niet, ik heb geen UPC.quote:
Aangezien ik al maanden andere (non-recursive) DNS' heb ingesteld was dat nu niet niet het geval.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Het gezeik met ziggo is dat hun DNS servers zo gammel als een ouwe mercedes zijn. Ik heb in de router de DNS van ziggo vervangen door de ip's van die van opendns en voila.. sites openen weer vlotjes.
Achterlijke gladiolen bij ziggo zijn al 2 maanden bezig met installeren van hun DNS server, volgens mij werken er mensen met een gezamelijk IQ van 10., Hoe fokking moeilijk is het installeren en configuren van een DNS server nu..
quote:Nog altijd problemen bij Ziggo
Uitgegeven: 17 oktober 2008 20:25
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2008 00:01
AMSTERDAM - Een half jaar na de fusie van Casema, Athome en Multikabel heeft kabelbedrijf Ziggo nog altijd last van kinderziekten.
ANP
Dat meldt RTV Utrecht vrijdag.
Afgelopen zomer beloofde Ziggo beterschap, maar nog altijd krijgt het bedrijf te maken met veel klachten. Vooral in de regio Utrecht zou de ellende groot zijn: mensen kunnen niet bellen, niet internetten en de helpdesk is vaak slecht bereikbaar. Wachttijden kunnen oplopen tot 20 minuten.
Storing
Ziggo zegt last te hebben gehad van een storing. Vorige week werden daardoor zo'n vierhonderdduizend gebruikers getroffen. Een woordvoerder van de internetprovider, Gradus Vos, zegt dat er 'bikkelhard gewerkt wordt aan oplossingen'. "Ik weet dat gebruikers daar weinig aan hebben, want die ondervinden gewoon problemen, maar meer dan bikkelhard werken kunnen wij ook niet."
Over de oorzaak van de voortdurende haperingen is Vos kort. "Wat we gezien hebben is dat de problemen die we vier maanden geleden hebben aangepakt, minder zijn geworden, terwijl aan de andere kant nieuwe problemen boven water zijn gekomen."
Wanneer de problemen definitief verholpen zijn, kon Vos niet zeggen.![]()
Vooral jammer dat de helpdesk verwijst naar 3e leveranciers van hardware.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:41 schreef Apuleius het volgende:
Nou eh, als je dit leest, zakt je broek nog iets verder af:
[..]
Hmm, ze hadden geen idee meer met wat voor smoes ze nog aan konden komen dus.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vooral jammer dat de helpdesk verwijst naar 3e leveranciers van hardware.
Het fundamentele is dat een hardware device een beperkte periode broadcast voor een verlenging van de lease. Komt er geen ack, vervalt de lease en stopt de zooi ermee. Je zal dan die router/modem actief moeten gaan vertellen op zoek te gaan naar een nieuwe lease. Ergo... rebooten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
'k vind dat resetten om dingen op te lossen ook geen oplossing. Net als Windows: even rebooten en t werkt weer. Maar dan is er toch fundamenteels iets niet goed?
'k Zit bij xs4all; mijn router al in geen maanden gereset, mijn linux machines hebben ook zonder mankeren een retehoge uptime, en 't hobbelt allemaal trouw door zonder een kuch of een proest.
net mn ziggo opgezegd, zodra ik een bevestiging heb van de einddatum XS4ALL bestellenquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
XS4ALL. Wel wat duurder, maar perfecte service en nooit off.
Ziggo is echt niet zo goedkoop hoor,als je het vergelijkt met vergelijkbare diensten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:20 schreef Halcon het volgende:
Dubbeltje-eerste rij.
Mensen zien wat reclame en een leuke aanbieding en verwachten dan dat ze voor een habbekrats internet hebben wat zonder storingen werkt.
Volgens mij ook niet nee. Nu werkt alles hier wel weer redelijk maar ik denk dat ik ook maar eens ga kijken voor iets anders.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ziggo is echt niet zo goedkoop hoor,als je het vergelijkt met vergelijkbare diensten.
Zo goedkoop is Ziggo niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:20 schreef Halcon het volgende:
Dubbeltje-eerste rij.
Mensen zien wat reclame en een leuke aanbieding en verwachten dan dat ze voor een habbekrats internet hebben wat zonder storingen werkt.
Yes.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:14 schreef IHVK het volgende:
UPC works fine.
En derde dienst gratis bij Triple Play.
TV+Vaste telefonie+Internet
Redelijke prijzen ook. Maar UPC is zeker regio gebonden?
Nice, ik ga per 4 november over naar telfort.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:41 schreef mijndochters het volgende:
[..]
net mn ziggo opgezegd, zodra ik een bevestiging heb van de einddatum XS4ALL bestellen
ik ben ook blij nuquote:
Wat een gelul. Bij Ziggo is een 4/1 abonnement 29,95 per maand, bij xs4all ook. Dat is helemaal niet goedkoop, maar bij xs4all werkt het tenminste, en heb je nog een hoop extra's.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:20 schreef Halcon het volgende:
Dubbeltje-eerste rij.
Mensen zien wat reclame en een leuke aanbieding en verwachten dan dat ze voor een habbekrats internet hebben wat zonder storingen werkt.
In welk gat woon je dan? Ik haal gemakkelijk mijn 12 Mbits waar ik voor betaal. Wel 0.3 mbits minder maar dat maakt mij niets uitquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:05 schreef CantFazeMe het volgende:
- Wegvallen van internet
- 30 minuten wachten bij Service
- 1/3 snelheid verbinding waarvoor ik niet betaal.
- Router resetten helpt geen fuck.
Hebt hebt al opgezegd.
Tja, als ziggo het doet....quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:00 schreef Teunebeun het volgende:
Ik heb hier nog steeds 12 Mbits of hoe je dat ook noemen mag
Je hebt zeker een duurder abbo. Ik heb die van 12 Mbitsquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, als ziggo het doet....
[ link | afbeelding ]
Man ik ben niet anders gewend als ik een helpdesk oid moet bellen. Ik trek daar altijd een half uur voor uit en ben tevreden als ik er dan klaar mee benquote:Dat meldt RTV Utrecht vrijdag.
Afgelopen zomer beloofde Ziggo beterschap, maar nog altijd krijgt het bedrijf te maken met veel klachten. Vooral in de regio Utrecht zou de ellende groot zijn: mensen kunnen niet bellen, niet internetten en de helpdesk is vaak slecht bereikbaar. Wachttijden kunnen oplopen tot 20 minuten.
Als ik met de TD wil spreken dan doen ze dat maar, zo niet ga ik dreigen om de hele zooi te laten afsluiten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:19 schreef mrcool het volgende:
Dat je een helpdesk moet bellen lijkt me vrij normaal. Waar ik een aantal keren flink boos om ben geworden is vanwege t feit dat ze altijd beweren dat er geen storing is. Hier werd ik echt helemaal gek van. Hoezo geen storing? Ik heb t al minstens 3 keer gemeld en nog steeds blijven beweren dat er geen storing of onderhoud of wat dan ook is. En altijd die standaard-vragen: meneer, heeft u een router, heeft u een firewall? Er was zelfs iemand bij Ziggo die beweerde dat ik mijn duplex-instellingen van mijn netwerkkaart moest aanpassen en dat terwijl t altijd jaren goed heeft gewerkt zo. Het zijn een stelletje rukkers bij Ziggo, dat is een ding dat me wel duidelijk is geworden. Ik heb ook een keer gevraagd of ze me dan door konden verbinden met de technische dienst, en dat mochten ze dus niet doen!!!
En jij denkt dat ik dat niet gedaan heb? Ze verbinden je simpelweg niet door met TD. Probeer t zelf maar eens...quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als ik met de TD wil spreken dan doen ze dat maar, zo niet ga ik dreigen om de hele zooi te laten afsluiten.
Ik moet toch nog eens bellen voor het digitale TV pakket. Het is nog niet gemaakt. Dat ding geeft een foutmelding: Deze zender zit niet in uw abonnement. Terwijl dat wel het geval isquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:26 schreef mrcool het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat niet gedaan heb? Ze verbinden je simpelweg niet door met TD. Probeer t zelf maar eens...
Over welke zender hebben we t hier?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik moet toch nog eens bellen voor het digitale TV pakket. Het is nog niet gemaakt. Dat ding geeft een foutmelding: Deze zender zit niet in uw abonnement. Terwijl dat wel het geval is
Ik denk dat er de laatste tijd heel veel mensen hebben gedreigd dat te doen, kijken ze niet raar meer van op. Toen ik het ze vertelde zeiden ze aan t eind van t gesprek dat ze hoopten dat ik klant van Ziggo zou blijven.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ze zullen ook echt onder de indruk zijn van Teun die z'n abonnement wil opzeggen...
Nederland 2, Nederland 3, RTL 4,5,6,7 en 8 , SBS6, een paar duitse zenders, Veronica.quote:
Standaard riedeltje van boze klantquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:33 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik denk dat er de laatste tijd heel veel mensen hebben gedreigd dat te doen, kijken ze niet raar meer van op. Toen ik het ze vertelde zeiden ze aan t eind van t gesprek dat ze hoopten dat ik klant van Ziggo zou blijven.
Dit is wel vaag idd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:34 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nederland 2, Nederland 3, RTL 4,5,6,7 en 8 , SBS6, een paar duitse zenders, Veronica.
De standaard zenders die gratis zijn...
Ik snap het maar als het nog niet gemaakt is binnen een week dan ga ik over op KPNquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ze zullen ook echt onder de indruk zijn van Teun die z'n abonnement wil opzeggen...
Op een gegeven moment vroeg ik dus ook aan dat meisje wat ze er nou van vond dat ik zo boos was, zegt ze dat ze hierop getraind zijn! Maar serieus, ze weten net hoe ze een telefoon moeten opnemen volgens mij, van verbindingen hebben ze iig geen kaas gegeten maar de mensen die dat wel hebben willen je niet te woord staan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Standaard riedeltje van boze klant
"Ik koop nooit meer iets van jullie!!"
"Ik bel kassa!"
"Ik ben lid van de consumentenbond!"
Kan het niet zo zijn dat je smartcard gewoon naar de klote is? Kun je die zenders wel bekijken als je de coax rechtstreeks op je TV aansluit?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:36 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik snap het maar als het nog niet gemaakt is binnen een week dan ga ik over op KPN
Drenthe.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:07 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
In welk gat woon je dan? Ik haal gemakkelijk mijn 12 Mbits waar ik voor betaal. Wel 0.3 mbits minder maar dat maakt mij niets uit
EDIT: alleen mijn vader is een beetje boos, het digitale pakket doet het niet. Fout melding E19 en E16![]()
Eerst hadden we foutmelding E19. Foutmelding E19 = De preview periode is verlopen. We hebben gebeld met Ziggo beleefd gehouden natuurlijk, nu hebben we foutmelding E16. Foutmelding E16 = Deze zender zit niet in uw abonnement.quote:
Rechtstreeks kunnen we alles zien. Maar ik ga wel zo even bellen of ze een nieuwe Smart Card kunnen sturen, uiteraard gratis want het is niet mijn probleem dat dat standaard kastje zo warm wordt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:38 schreef mrcool het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat je smartcard gewoon naar de klote is? Kun je die zenders wel bekijken als je de coax rechtstreeks op je TV aansluit?
Wat doet dat dan precies? Ik heb ook @Home maar hier heb ik nog steeds 1/3 snelheid waarvoor ik niet voor betaal.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:43 schreef PDOA het volgende:
Hm, nu ik die OpenDNS heb geinstalleerd vliegt mijn internet opeens. Bedankt voor de tip!
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:43 schreef mrcool het volgende:
Als je rechtstreeks wel alles kunt zien dan is t dus duidelijk dat t in je decoder of smartcard zit. Hier zullen ze denk ik geen geld voor vragen. Dat je over bent gegaan op het duurdere pakket wil natuurlijk niets zeggen over zenders die je op een analoog signaal al moet hebben.
Ziggo is prut geworden ja, nu begint het bij mij ook al. De digitale TV doet helemaal niets meerquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, snelheid gaat weer om laag. Zit nu op 1.9MB waar ik normaal met 2.4MB download. Toch 500K kwijt.
Hoe doe je dat danquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Digitale TV.![]()
Als je te snel zapt moet je de decoder resetten!
Ik zit hier nog steeds met een gebakken 1/3 snelheid.quote:
Klik eens op het woord OpenDNS.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:46 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat doet dat dan precies? Ik heb ook @Home maar hier heb ik nog steeds 1/3 snelheid waarvoor ik niet voor betaal.
Geen idee.quote:
Zit je vrouw stiekem porno te downloaden?quote:
Zappen gaat idd niet echt lekker via zo'n decoder maar dat toch echt liever dat een analoog signaal!quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Digitale TV.![]()
Als je te snel zapt moet je de decoder resetten!
Ik heb hier een Samsung (82cm) LCD-scherm en ik kan je zeggen dat t verschil tussen analoog en digtaal echt groot is hoor. Dat wat je zegt van make-up en decors etc is me nog nooit opgevallen. Ander groot voordeel is alle extra zenders.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Mwah er staan me toch echt 2 dingen zwaar tegen:
- inderdaad, zappen is kut
- je moet wel een verdomd dure/goede tv hebben wil het er geil uit zien. (een platte uiteraard)
Daarbij vind ik het op een ultra geile tv dan ook nog eens lelijk omdat het zo scherp is dat 9 van de 10 programma's er niet mee weten om te gaan; je ziet lelijke make-up, decors etc. etc.
Maargoed, vooral dat zappen staat me tegen. Dat gaat zo tergend langzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |