Coil was het eerste waar ik aan dacht iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef ranja het volgende:
Siouxsie & the Banshees - Halloween
Bauhaus - Bela Lugosi is Dead
Coil - The Hellraiser Theme
wat had je gevonden wat je niet leuk vindt dan?
Aight thanx dat zijn er al weer drie meerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef ranja het volgende:
Siouxsie & the Banshees - Halloween
Bauhaus - Bela Lugosi is Dead
Coil - The Hellraiser Theme
wat had je gevonden wat je niet leuk vindt dan?
Ja die heb ik ook wel, maar is het idd niet helemaalquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Coil was het eerste waar ik aan dacht idd
Oh, en Misfits - Halloween, maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt
http://www.partnersinrhyme.com/pir/PIRsfx.shtmlquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:55 schreef Red_Cat het volgende:
Weet iemand toevallig ook waar ik van die freaky geluiden en screams vandaan kan halen?
Van The Omen (1976 versie) dan, die staat bekend als één van de engste soundtracks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Misschien moet je de soundtrack van een horrorfilm downloaden, dan heb je freaky sfeermuziek
I know! ik heb em alquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
This is Halloween van Marilyn Manson. Origineel komt uit A Nightmare Before Christmas, maar de cover van Manson is zowaar leuker en spookyer.
Thanx! zal het zeker even checken morgenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:11 schreef HEvaRe het volgende:
Music for Maniacs heeft wel een paar linkjes naar enge muziek
Dat is zooo'n lekker nummer hequote:
Oh, daar is het origineel dan weer stukken beter van. Gewoon de nightmare before christmas soundtrack downloaden en in z'n geheel opzetten. Keileuk!quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:18 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
I know! ik heb em alnet als whats this van fall out boy
Ja i know en ik zou dat ook heel graag willen, het enige probleem is dat ik geen torrents kan gebruiken aangezien ik op een zakelijke lijn zit..quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, daar is het origineel dan weer stukken beter van. Gewoon de nightmare before christmas soundtrack downloaden en in z'n geheel opzetten. Keileuk!
quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:24 schreef belsen het volgende:
The Mistfits - Halloween I en II
En natuurlijk:
Ik zat er ook al over te denken een hele rits black, death en doom metal te gaan posten maar heb geen zin om voor niets een lange post te maken wacht ik even af binnen wat voor genres ze nu eigenlijk zoektquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:56 schreef Syb-rund. het volgende:
Hooded menace! ze hebben naast invloeden van puike old school bands, hun sounds laten beinvloeden door de blind dead series (horrors); met het resultaat een puik fucking evil album album.
persoonlijk vind ik dat je ''Rotting Rampage (Menace of the Skeletal Dead)'' even moet gebruiken.
Death/doom! yeah
Hieronder wat voorbeelden om je een idee te geven hoe ze klinken
Alternatieve oplossing; voor het geval je het bovenstaande ''herrieeee'' vind:
Ga even deze top 15 af=), er zit sowieso iets tussen:
Wat sleechtquote:
Ja, maar wat voor genres zoek je nu eigenlijk?quote:
Dark Ambient. Het horror genre bij uitstek. Zie ook wat ik boven heb genoemd bij Enge muziekquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:55 schreef Red_Cat het volgende:
Weet iemand toevallig ook waar ik van die freaky geluiden en screams vandaan kan halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |