quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Yppy wat een ontzettend mooi meisje heb je daar!
En Freecell, jammer dat de 3e zo onscherp is want dat was denk ik wel de leukste geweest. NU zou ik zeggen de eerste of de derde...dus dat helpt ook niet echt he
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:13 schreef Luchtbel het volgende:
Als ze springt past ze niet eens meer op de foto...![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:13 schreef Luchtbel het volgende:
Oh zohet ziet er wel kleurrijk uit
Groot is ze al heAls ze springt past ze niet eens meer op de foto...
![]()
Christan (zonder iquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:03 schreef Meimeltje het volgende:
Jummie wat een lekkere taart Christian! En flink verwend zo te zien! Waar ben je voor aan het sparen?
Bix: als er gel in zn haar zit gaat het krullen. Hij heeft van zichzelf een slag.
[ afbeelding ]
Ik vind ze ook alle drie erg leuk hoor. Maar Saskia en Nienke haal ik zelfs door elkaar als E.T. eens oude foto's aan het bekijken isquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind ze alledrie even leuk, Swets. En die foto van vanmiddag is heel erg om in te lijsten.
Die url 123 had je toch al voor je 3 kindjes had?
bedoel je dat ze daar echt 6 kinderen hebben??quote:
Juh, hij kijkt tof, de achtergrond is rustig, maar niet echt een 'achtergrondje' en de foto is scherp.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef PM-girl het volgende:
Maar ik vind de 1e inderdaad erg leuk geworden!De ruitjes doen het denk ik ook leuk als achtergrond!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:50 schreef Reinhilde het volgende:
Ik hoopte op een nieuwe Leander foto. Maar helaas. (Hij heeft mijn hart echt gestolen Freecell, ik kan er niks aan doen... ik vind hem zo leuk!)
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dana met de rimpels op het voorhoofd, echt typisch voor haar he
Ohquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Hij stond ook al in het draagdoekentopic maar ik vind hem zo mooi dat ik hem hier ook nog even kwijt wil:
[ afbeelding ]
idemquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Hij stond ook al in het draagdoekentopic maar ik vind hem zo mooi dat ik hem hier ook nog even kwijt wil:
[ afbeelding ]
Whehehe na-apertquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:53 schreef lcicle het volgende:
Deze hangt hier nu op canvas aan de muur
[ afbeelding ]
Naast deze:
[ afbeelding ]
Welke van de twee?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:36 schreef spy08 het volgende:
[..]
die kan zo in een commercial meespelen!
mooi mannetjequote:Op zondag 26 oktober 2008 08:47 schreef Webkim het volgende:Faja, wat een kerel is Nathan al! *onderkaak van knieen raapt* En zo'n knapperd ook!
Met schoentjesquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:14 schreef Madelieve het volgende:
Thomas en Nathan, doen jullie mama's Pokon door het eten of zo? Wat een grote knullen al!
Mooie foto van Mahre in de glijbaan!
Zaterdag waren er vrienden op bezoek die een dochter hebben die 3 maanden ouder is dan Jasja. Ideaal om kleertjes van te lenen dus! Ik vind bijgaand setje zo
staan.
Hier zie je het shirtje goed maar kijkt ze niet zo leuk![]()
[ afbeelding ]
Hier zie je het shirtje niet zo goed maar kijkt ze zo leuk![]()
[ afbeelding ]
En ik baal dat onze woonkamer zo donker is, het is echt onmogelijk om een goed belichte foto daar te maken
Niks om je voor te schamen wat mij betreftquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:47 schreef freecell het volgende:
Ik ben stiekem fan van Jasja!Ik vind haar zo tof!
Toch staat een snavel beter bij G.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:19 schreef bixister het volgende:
en dit reeksje vond ik nog zo lief: barbapapa lezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een vrolijk manneke!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef Spooky4u het volgende:
[i]
Hoi allemaal,
Papa zei dat jullie wat van mij wilde zien, nou hier ben ik hoor.
-knip-
klopt, en een andere hoop ook en bij de 7 geitjes.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:36 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Wat een vrolijk manneke!
In mijn fotoalbum zit precies dezelde foto, maar dan met een kleine Sjeekie_Beekie.
Genomen in de speeltuin van het Wandelbos... kan niet missen.
Als Cas onzeker is gaat hij met zijn boventanden lopen schrapen over zijn onderlip en dat ging nu steeds verder. Maar door steeds billenzalf er op te smeren is hij er mee gestopt, vond ie viesquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:47 schreef freecell het volgende:
Is Cas gevallen of gewoon van kou ed?
Ik vind het trouwens toch een toffe foto!
Ik ben stiekem fan van Jasja!Ik vind haar zo tof!
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:36 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Dat mooie manneke is een meisje, en ook heel lief....
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:36 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Dat mooie manneke is een meisje, en ook heel lief....
Geeft niet hoor, je bent niet de 1e die haar aanziet voor een jongentje, zelf in een roze jasje presteren mensen het om te zeggen dat het een leuk kereltje isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het dus nog nooit gezien...en nu je het zegt...het is wel zo ja!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:05 schreef renzell het volgende:
Hi hi, en kijk eens naar die foto van Tomas. Op wélke vrouwelijke celeb lijkt hij hier ENORM?
Nou kan ik eerlijk zeggen dat ik daar weinig Drew Barrymore in ziequote:
De meiskes uit zijn klas vinden hem nu al coolquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:25 schreef TearSong het volgende:
Edvandeberg: Echt een stoer jochieen dan 'pas' 5 jaar, dat belooft wat!
Ja, klopt, maar zowel ik als zus & broer zijn er uiteindelijk toch overheen gegroeid!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hi Jellyrose en Ethan dacht dat jij ook allergisch was voor haarballen
![]()
Paad weg!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:36 schreef Lois het volgende:
Even kijken of het werkt hier (goed idee gejat van Webkim)
[ link | afbeelding ]
Eigenlijk kan ik het niet beter zeggen. Dus ik sluit me hier volledig bij aan. Een hele goedkope en makkelijke manier om toch nog al die mooie koppies een compliment te gevenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef sjak het volgende:
Wat een lieve foto van Yara en wat is Thomas al een knapperd!
Hmmmm, allemaal Drew's. Ik zie het niet op elke foto. Maar het is sowieso leuk om de loook-a-likes te zien. Zijn er nog meer kinderen hier die lijken op een celeb?de foto van Ethan die ligt te slapen is zooooo lief! Hmmm, Jetske deed dat bijna niet, ik hoop echt dat Stijn dat wel gaat doen.
Treinen en boten zijn natuurlijk ook erg leuk. Wat een geconcentreerde blikken van je kids, nou ja, niet die van Saar, die is geweldig. Een echte foto om te vergroten voor haar trouwen![]()
Ed, ik heb het al eerder gezegd maar nog maar een keer: Wat een prachtige ogen heeft je zoon zeg. Pfff, dat gaat nog een hartenbreker worden. Ik hoop dat hij daar cool onder kan blijven![]()
Die strip is echt leuk, Lois. Een idee wat ik ook binnenkort ongegeneerd ga overnemen. Leuk om Ruud ook weer eens te zien!
Terecht dat je trots bent Fredo, je hebt een lief klein neefje! (Leuk he om in OUD te posten)
En tenslotte, Jolie. Dat is altijd een feestje opm naar te kijken. Wat een prachtige meid is het toch! Ze straalt zo mooi! LB, dat doe je goed zeg!
Haha ik kijk hier wel vaker mee hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef sjak het volgende:
Terecht dat je trots bent Fredo, je hebt een lief klein neefje! (Leuk he om in OUD te posten)
ah dudequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een beauties! Och en die ponies... Ik reed zelf toen ik 1,5 a 2 jaar was beter dan ik lopen kon. Heel maf, het staat zelfs op film, zo'n klein ding op zo'n pony
Mijn Rockabinkie:
[ afbeelding ]
weer es van een andere hoek belicht - helaas onscherp...
Hier was ik al bang voor, daarom liet ik het nooit zienquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Brent met mat![]()
Nu mag je in Den Haag komen wonen, kunnen we een keertje meeten
Ach, mijn jongens swingen toch veel meer dan die line-dance plankenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat geinig, zo enthousiast. En wat is Quinten nog lekker compact! Hij lijkt veel groter op de foto's. Leuke broers beef, maar minder sterk in line-dancing zo te zien
Eh, goede vraag.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:32 schreef sjak het volgende:
En Kim gaat steeds minder op Djeez lijken. Lijkt ze nu op jou Ingrid?
ohquote:Op zondag 2 november 2008 01:18 schreef snakelady het volgende:
amber, wat een heerlijk grietje ben je toch!!
Meike, wat heb je toch leuk haar.
kim, edcht al een grote meid!
Mijn (b)engeltje
[ afbeelding ]
Jahaa!! Heb ik er op de afdruk-versie al uitgehaald cq verbeterd, maar daar staat ook het echte adres op, dus dan maar deze wordt-ik versie even hieroquote:Op zondag 2 november 2008 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Psst, Ireth, het is word ik
Ziet er leuk uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |