quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Yppy wat een ontzettend mooi meisje heb je daar!
En Freecell, jammer dat de 3e zo onscherp is want dat was denk ik wel de leukste geweest. NU zou ik zeggen de eerste of de derde...dus dat helpt ook niet echt he
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:13 schreef Luchtbel het volgende:
Als ze springt past ze niet eens meer op de foto...![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:13 schreef Luchtbel het volgende:
Oh zohet ziet er wel kleurrijk uit
Groot is ze al heAls ze springt past ze niet eens meer op de foto...
![]()
Christan (zonder iquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:03 schreef Meimeltje het volgende:
Jummie wat een lekkere taart Christian! En flink verwend zo te zien! Waar ben je voor aan het sparen?
Bix: als er gel in zn haar zit gaat het krullen. Hij heeft van zichzelf een slag.
[ afbeelding ]
Ik vind ze ook alle drie erg leuk hoor. Maar Saskia en Nienke haal ik zelfs door elkaar als E.T. eens oude foto's aan het bekijken isquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind ze alledrie even leuk, Swets. En die foto van vanmiddag is heel erg om in te lijsten.
Die url 123 had je toch al voor je 3 kindjes had?
bedoel je dat ze daar echt 6 kinderen hebben??quote:
Juh, hij kijkt tof, de achtergrond is rustig, maar niet echt een 'achtergrondje' en de foto is scherp.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef PM-girl het volgende:
Maar ik vind de 1e inderdaad erg leuk geworden!De ruitjes doen het denk ik ook leuk als achtergrond!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:50 schreef Reinhilde het volgende:
Ik hoopte op een nieuwe Leander foto. Maar helaas. (Hij heeft mijn hart echt gestolen Freecell, ik kan er niks aan doen... ik vind hem zo leuk!)
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dana met de rimpels op het voorhoofd, echt typisch voor haar he
Ohquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Hij stond ook al in het draagdoekentopic maar ik vind hem zo mooi dat ik hem hier ook nog even kwijt wil:
[ afbeelding ]
idemquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Hij stond ook al in het draagdoekentopic maar ik vind hem zo mooi dat ik hem hier ook nog even kwijt wil:
[ afbeelding ]
Whehehe na-apertquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:53 schreef lcicle het volgende:
Deze hangt hier nu op canvas aan de muur
[ afbeelding ]
Naast deze:
[ afbeelding ]
Welke van de twee?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:36 schreef spy08 het volgende:
[..]
die kan zo in een commercial meespelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |