+ Mooie omgeving idd. Mooie kleuren ook! Leuk dat de giraf ook net wat eet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:10 schreef JusNieuwegein het volgende:
@ ElizabethR: Erg vette foto!
+Het totale plaatje vind ik super, en ben het met je eens dat het wolkje het afmaakt.
-Misschien dat de foto nog mooier was als er iets minder spiegelingen in het water waren?
Ook maar eens een foto'tje plaatsen dan. Afgelopen zondag, in een schitterend wildreservaat in Zuid Afrika.
Zou je ook even willen reageren op de foto boven je?quote:Op zondag 14 december 2008 19:42 schreef WEST het volgende:
[ afbeelding ]
Foto die ik gistermiddag genomen heb bij Winterfair.
sorry, wist niet dat het gebruikelijk was. Zal morgen eens reageren erop.quote:Op zondag 14 december 2008 19:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zou je ook even willen reageren op de foto boven je?
Iedereen hier wilt graag commentaar op de foto. Vandaar dat het gebruikelijk is om op de voorgaande foto te reageren. Daar leer je zelf ook van, kritisch naar andere foto's kijken.
- Ik vind het nogal een nietszeggende foto zo alleen, misschien dat hij het in een serie goed zou doen.quote:Op zondag 14 december 2008 19:42 schreef WEST het volgende:
[ afbeelding ]
Foto die ik gistermiddag genomen heb bij Winterfair.
+Mooie locatiequote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef DrD00m het volgende:
+ geweldige blik van dat hert. Ook precies tussen de takken in
- door de wazigheid van de voorste takken lijkt het alsof de foto wat korrelig is (kan ook aan mij liggen uiteraard)
[ link | afbeelding ]
Foto van de Niagara Falls. Gemaakt eind september
Geweldige foto, zullen ze blij mee zijn! Alleen dat beentje hequote:Op maandag 15 december 2008 15:57 schreef janeway het volgende:
Ik vind hem mooi snakelady
+ belichting
- (omdat het ook moet) dat haarplukje onder haar kin, die valt me op
De mijne (klikken maakt hem scherper)
[ afbeelding ]
groet
Ben er harstikke blij mee, Zijn mijn eigen kids.. Tja dat beentje hahaha euh dat heb ik er aangesoept, anders kreeg de foto niet 4kant en.. nou ja ik kon het beentje niet vouwen al soepend.. hahaha.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:27 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Geweldige foto, zullen ze blij mee zijn! Alleen dat beentje he.
Ik vind je HDR totaal niet gelukt eigenlijk. De bomen zijn gigantisch lelijk en onscherp. Verder lijkt de fontein ook helemaal niet mooi meer. WHAT HAVE YOU DONE?!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:02 schreef DrD00m het volgende:
+Leuk gedaan met die 2 foto's. Het vult elkaar aan
+scherpheid vd legerjas
-(omdat het moet) op de 2e foto die vage witte stippen
[ link | afbeelding ]
Foto gemaakt van een meertje/mini-parkje in Athens, Ohio.
Deze is in HDR gezet. (origineel was overbelicht)
+ Opzich geen slechte foto, Je hebt het onderwerp (het gezicht) goed in beeld. Ik mis alleen de uitdrukking een beetje, waar kijkt de persoon heen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef Chicolate het volgende:
+ Mooi onderwerp (al is het misschien een 'standaard' foto op die locatie). Waar is dat eigenlijk?
- Veel grijs en 'te druk' (veel lijnen, veel schaduwen en veel dingen te zien).
Een voor mij onbekende man in een verzorgingstehuis. Witbalans wat bijgedraaid en dat is alle bewerking. Brand los.
[ afbeelding ]
Hey bedankt voor je commentaarquote:Op zondag 21 december 2008 10:45 schreef Noxa het volgende:
[..]
+ Opzich geen slechte foto, Je hebt het onderwerp (het gezicht) goed in beeld. Ik mis alleen de uitdrukking een beetje, waar kijkt de persoon heen.
- En de bokeh doet een beetje moeilijk, dhr. zijn neus verdwijnt in billen bokeh. En door dat zijn jasje zo donker is verdwijnt zijn lichaam een beetje in het niets.
Maar je was niet de enige met Bokeh problemen.
[ afbeelding ]
Ik vind op zich je bokeh niet storend.quote:Op zondag 21 december 2008 10:45 schreef Noxa het volgende:
[..]
Maar je was niet de enige met Bokeh problemen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |