Niets mis met clichesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:31 schreef pinquit het volgende:
@Roi
+ mooie foto, lekker strak, donker/licht en de mensen onder vind k heel leuk breken.
- ik vind linksboven een beetje jammer, ik moet er steeds naar kijken, hij had misschien net zo fel gemoeten als de andere euh, dingenof weg.
kom ik weer met mn cliché
[ afbeelding ]
+ Portret is mooi scherp op de ogenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
portret experimentje met Kitty. Nikon D700 + 85mm f/1.4 op 1.4 en een model via An24
+luchtquote:Op zondag 4 januari 2009 12:59 schreef caspervc het volgende:
[..]
+ Portret is mooi scherp op de ogen
+ Het "lijnenspel het decolleté in
- Haar blik is wel heel erg gemaakt, vind ik
[ afbeelding ]
Oostvaardersplassen nabij Lelystad
Nikon D40x met Sigma 10-20 HSM @10mm
Ik vind hem eigenlijk niet iets te donkerquote:Op zondag 4 januari 2009 12:59 schreef caspervc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 4 januari 2009 13:50 schreef Leep het volgende:
[..]
+lucht
+weidsheid mooi gevangen
+silhouet schaatser (en die op de achtergrond!)
-donkerheid aan de voorgrond
[ afbeelding ]
damn. haar inkijk is niet belangrijk-daarom zijn alleen haar ogen scherp, haar blik heb ik zo mijn best op gedaan om zo gemaakt te krijgen. Hmmm... oh well, toch maar eens een vrouw vragen wat zij ervan vind.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:59 schreef caspervc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet mijn foto. Of hebben we heb jij ruzie met mij en wil je daarom niet meer reageren op mijn foto's? Ook goed hoor.quote:
Nee hoor. Niet vergeten, maar normaal gesproken wuif je toch alle commentaren weg dus waarom zou ik de moeite nemenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Je vergeet mijn foto. Of hebben we heb jij ruzie met mij en wil je daarom niet meer reageren op mijn foto's? Ook goed hoor.
Meestal wel ja, maar soms hebben mensen inzichten die wel handig kunnen zijn. Dat van die vlakken, daar zit wat in. ik zal eens kijken of ik het slachtoffer op een andere manier kan schieten. De foto heb ik trouwens omgedraaid, zij keek dus omhoog, die gele vlakken is het tapijt-ik zal eens gaan nadenken hoe ik dat anders kan doen zodat ze er minder ongemakkelijk uitziet. Diagonaal is een leuk idee, die schrijf ik op, en ik zal eens kijken hoe het met het croppen zit, ik wil de dieptewerking niet verliezen van de onscherpte. Dank je voor het commentaar, daar kan ik iets meequote:Op zondag 4 januari 2009 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet vergeten, maar normaal gesproken wuif je toch alle commentaren weg dus waarom zou ik de moeite nemenMaar goed...als jij graag wil: ik vind het dofje best
maar die twee grote gele vlakken links flink afleiden. Daarnaast vind ik het model errug ongemakkelijk kijken zo met haar ogen bovenin haar oogkassen. Ik zou de foto vierkant croppen zodat je een stuk ruimte onderin kwijt bent en ik denk dat de compo diagonaal beter uit zou komen. Al met al heb ik wel eens beter gezien van je
Die is ff strak blauw zegquote:Op zondag 4 januari 2009 18:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zie de foto van Fraz niet, daarom nog maar eens commentaar op de foto van Pinquit
+ Leuk snapshot. Voornamelijk van waarde voor trotse ouders denk ik
- Leuk snapshot, armpje voor het hoofd, Autootje zou in dit geval het onderwerp moeten zijn en dus scherp.
Mijne, mijn vogelbadje is bevroren, en ik vind ijs mooi.
[ afbeelding ]
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 18:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Dank je voor het commentaar, daar kan ik iets mee
Ga jij je nu ook een keer aan de regels houden of eh?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef Logician het volgende:
Mooie foto Elizabeth![]()
Beetje met close up aan het spelen![]()
Mijn zoontje en zijn mandarijntje![]()
[ afbeelding ]
"mama neeeee niet nog meer foto's!"
[ afbeelding ]
Zijn het nou luchtbelletjes die in hun "opstijgen" bevroren zijn? Wel apart effect. Vind de foto wel een beetje druk, en moeilijk te onderscheiden wat het is...quote:Op zondag 4 januari 2009 18:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zie de foto van Fraz niet, daarom nog maar eens commentaar op de foto van Pinquit
+ Leuk snapshot. Voornamelijk van waarde voor trotse ouders denk ik
- Leuk snapshot, armpje voor het hoofd, Autootje zou in dit geval het onderwerp moeten zijn en dus scherp.
Mijne, mijn vogelbadje is bevroren, en ik vind ijs mooi.
[ afbeelding ]
Yep, zijn luchtbellen. En ik vind hem zelf ook druk hoor, maar wel erg fascinerend, ik blijf er naar kijken en zie telkens weer wat nieuws.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:02 schreef Noxa het volgende:
[..]
Zijn het nou luchtbelletjes die in hun "opstijgen" bevroren zijn? Wel apart effect. Vind de foto wel een beetje druk, en moeilijk te onderscheiden wat het is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |