Weet ik het, is gewoon een leuke zaal om te stappen en we gaan er graag heen. Of we zaterdag ook naar Maas gaan weten we nog niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:26 schreef signom het volgende:
[..]
Waarom kies je voor Zevenhuizen als de dag erna DB&STF en Wildstylez in Huize Maas Groningen komen? Of ga je naar beide? Ik ben de vorige editie op vrijdag met The Prophet en A-lusion ook geweest en er waren nog geen 200 mensen..... Wel leuke sfeer met zo'n kleine groep, maar Zevenhuizen krijgt die zaal nooit vol op een vrijdagavond. Huize Maas is daarentegen altijd volle bak. Loved HRDSTL in huize maas
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat voor een programma zouden jullie mij adviseren als ik hardstyle mixen wil maken ?
ik ookquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:04 schreef mstx het volgende:
TVP
Heb koppijn... en dat komt niet door harde muziek
Virtual DJ of Traktor DJ Studioquote:
Zit nu in mn 2e weekend-zonder-HS-feesie en weet nie of ik het wel ga trekke tot de Thrill.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:43 schreef HarryVanDeTap het volgende:
..... wij zijn alleen van het stampen hier![]()
)
Haha rippertje, misschien eens tijd om met een verslavingsdeskundige te gaan praten over die extreme behoefte aan harde muziek, mooie basjes en melodietjesquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zit nu in mn 2e weekend-zonder-HS-feesie en weet nie of ik het wel ga trekke tot de Thrill.
Misschien dat ik toch nog even die Outland in duik
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zit nu in mn 2e weekend-zonder-HS-feesie en weet nie of ik het wel ga trekke tot de Thrill.
Misschien dat ik toch nog even die Outland in duik
ooohhhhh, daar ga ik weerquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:34 schreef CrustyClown het volgende:
harde muziek, mooie basjes en melodietjes![]()
hoe kom je daar bij, of kijk ik nu ergens langs........quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:00 schreef LeonH het volgende:
.......
en Tatanka is ruig natuurlijk maar helaas staat hij met de ultrasnel doormixende TBY, die wel steeds de vaart eruit zal halen.........
Project 1 wordt waarschijnlijk precies hetzelfde als de afgelopen keren.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:47 schreef RiKe het volgende:
Project 1 staat als live act op partyflock, weet niet echt wat ik daar van moet verwachten maar ik denk dat dat nog wel eens aardig leuk uit kan pakken
En wie de fok is Mark Sherry?
begrijp me niet verkeerd. TBY als producer vind ik werkelijk fantastisch! Misschien wel de beste als je al zijn aliassen erbij pakt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
hoe kom je daar bij, of kijk ik nu ergens langs........
Ik denk eerder dat ie bedoelde dat je het idee gaf dat ze back2back zouden draaien. Haal nergens uit dat TBY en Tatanka samen gaan staan draaien op Qlimax...quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd. TBY als producer vind ik werkelijk fantastisch! Misschien wel de beste als je al zijn aliassen erbij pakt.
Maar bij zowat iedere set die ik hoor van hem, is het alleen maar intro - outro mixen. Waardoor je heel veel dode momenten in een set hebt, heel vaak wat snares, claps etc hoort, en je weer superlang moet wachten op bepaalde mid-intro's of climaxen. Maar doordat hij bijna altijd platen uit zijn eigen italiaanse stal draait, kan ik eigenlijk heel weinig aanmerken op zijn platenkeuze.
Een prophet daartegen, maakt vaker zijn eigen mash-ups. Of mixt gewoon halverwege de nummers wat gewoon lekkerder wegluistert
volgens mij bedoelde sinister met zijn vraag waar je had gezien dat tby en tatanka samen staan? zo komt het namelijk over uit je eerdere post..en eerlijk gezegd vroeg ik me dat ook afquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd. TBY als producer vind ik werkelijk fantastisch! Misschien wel de beste als je al zijn aliassen erbij pakt.
Maar bij zowat iedere set die ik hoor van hem, is het alleen maar intro - outro mixen. Waardoor je heel veel dode momenten in een set hebt, heel vaak wat snares, claps etc hoort, en je weer superlang moet wachten op bepaalde mid-intro's of climaxen. Maar doordat hij bijna altijd platen uit zijn eigen italiaanse stal draait, kan ik eigenlijk heel weinig aanmerken op zijn platenkeuze.
Een prophet daartegen, maakt vaker zijn eigen mash-ups. Of mixt gewoon halverwege de nummers wat gewoon lekkerder wegluistert
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:00 schreef LeonH het volgende:
en Tatanka is ruig natuurlijk maar helaas staat hij met de ultrasnel doormixende TBY, die wel steeds de vaart eruit zal halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |