abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62526523
hier in de stad rijdt ook een vrouwke rond met zo'n rietenmandje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_62526813

Hardloper.
IG @webkim
pi_62526922
Webkim

Hier nog een Chimparoo Juliet fotootje voordat ik met mn moeder en broertje de stad in ga.

[ Bericht 12% gewijzigd door Webkim op 20-10-2008 13:40:10 ]
Fake it till you make it...
pi_62527001
Mooooie kleuren Nijna!
Veel plezier zo.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2008 @ 13:35:46 #55
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62527116
Jaaa, Webkim Graag een foto van Thomas in de Ellipsen

Nijna, wat leuk! En wat een pittig koppie heeft Mirte
de FOK! fotoverkleiner tovert een soort ruit in de doek die er niet in hoort
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:35:58 #56
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62527123
Ik kom ook voorzichtig weer even spieken aangezien het bijna november is (nieuwe doek). Wat me opvalt aan die foto's is dat de kindjes met hun hoofd goed uit de doek zitten. Hoe ik ook knoop en schuif, die schuine stukken lijken bij mij toch altijd over Lilah haar hoofd te willen schuiven. Is daar een speciale techniek voor zodat haar hoofd er wat meer uitkomt?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62527143
Ik heb een Beco Obi Lenka gevonden! Deze gaat het worden:

Maar ik juich pas echt als hij hier op de deurmat ligt..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_62527171
Mirte lijkt op jou Nijna! Leuk! Veel plezier in de stad
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:45:34 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62527333
Wat een mooi ding Icicle!

En Mirte in de Juliet is echt zo lief!

En Webkim, ga je nu de hele middag knuffelen?
pi_62528774
Webkim, dat is snel Ze zijn mooi
Nijna, wat een vrolijke doek! (issie een beetje zacht?)
Icicle, mooie Beco.
pi_62528798
Nijna, wat een prachtdoek! En ik blijf het geweldig vinden hoe je gewoon zó maar even meteen gaan rugdragen

icicle, super joh! Ik ben heel benieuwd hoe hij te sluiten/verstellen is?

k_i_m, ik zou het zo even niet weten!
pi_62528938
Bekende doek LL
Icicle, die is mooi!

Ik zit te denken aan een ringsling. Heb vaak met die van mijn zus gelopen en vond het wel makkelijk voor kortere stukken lopen en in huis.

Wie weet wat goede slings zijn, waarom en wat goede verkoopadressen zijn?
Ervaringen zeer welkom
pi_62528984
k_i_m, ik denk dat het komt omdat je de staarten te schuin over je rug trekt.
Hier is eem handig filmpje.
Je ziet dat Eva, als ze de staart over haar schouder heeft gedaan de doek aan die kant met haar vingers tegenhoudt, terwijl ze hem met haar andere hand helemaal recht trekt.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:07:59 #64
14746 k_i_m
pi_62529405
Oh, dat zou best wel eens kunnen ja! Ik blijf het lastig vinden, op je dooie gemak die doek netjes rechttrekken terwijl je moet opschieten omdat er anders een kind gaat gillen .

Maar ik vind het ook wel lastig om netjes op mijn rug te kruisen, terwijl die doek voor mijn buik ook nog netjes en recht moet blijven.
In my life
Why do I smile
pi_62529425
freecell, er zijn zo veel verschillende soorten ringslings van verschillende soorten stof en met verschillende schouderstukken... het is heel persoonlijk. Waar komt de ringsling van je zus vandaan?

Je zou ook eventueel zelf wat kunnen maken
pi_62529803
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:45 schreef owlet het volgende:
icicle, super joh! Ik ben heel benieuwd hoe hij te sluiten/verstellen is?
Oh heel simpel, nķet
pi_62529821
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:07 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dat zou best wel eens kunnen ja! Ik blijf het lastig vinden, op je dooie gemak die doek netjes rechttrekken terwijl je moet opschieten omdat er anders een kind gaat gillen .

Maar ik vind het ook wel lastig om netjes op mijn rug te kruisen, terwijl die doek voor mijn buik ook nog netjes en recht moet blijven.
Voor je buik? Ik ben je ff kwijt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62529877
Volgens mij draagt Kim lilah op haar buik, niet op haar rug
pi_62530477
Ow! Dan snap ik het!
Dan is de truc een staart helemaal samen te trekken in een hand als je -em zo strak als je kan aantrekt.
Ook niet breed houden op je schouder dus, maar echt helemaal samenpakken in je hand. Aan de andere kant hetzelfde. En dan spreid je ze pas als de knoop er eenmaal in zit. Eerst de onderste, dan de bovenste.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:50:58 #70
14746 k_i_m
pi_62530537
Ik ga altijd gelijk al een beetje spreiden. Die mevrouw kan dat ook zo mooi, die vouwt het er gewoon omheen, keurig, in één keer . Maar dat moet ik dus niet doen!
In my life
Why do I smile
pi_62532193
Ik trek het er als een soort samengepakt zooitje langs, en daarna ga ik pas uitspreiden,, of niet als kind en ik zelf al goed ingepakt zijn en/of het niet zo koud is
Webkim die doek durf je hem wel te gebruiken?
Icicle die is mooi! Waar heb je die vandaan?
Saartje
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:06:42 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62532570
Ik knoop met een dubbelgevouwen doek.
Dat werd als tip aangegeven bij de draagdoek.nl, zodat je je kindje in de kommahouding in een van de vouwen kan leggen.
En dat ben ik altijd blijven doen. Geen dikke prop op de schouders en ook de banden over, langs het kindje zijn niet standaard superbreed.

Ik doe dan de buikband dus ook al dubbelvouwen, die kan je later weer open trekken.
Dubbel met de opening naar boven en dan dubbel over de schouders met de openingen naar je hals toe. Mss is dat wat?
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:27:00 #73
14746 k_i_m
pi_62533054
Dat klinkt ook wel handig! Dat ga ik zeker eens proberen!
In my life
Why do I smile
pi_62533391
Icicle, die is ook wel echt heel mooi zeg! Maar hij is niet te verstellen?
pi_62533711
Macka, er zit idd een vreemd ruitje in hier op het forum , irl niet .

Icicle, tuurlijk lijkt ze op mij . Het was leuk in de stad!

LL, de Neobulle doek is wat zachter, maar ik denk dat Juliet ook vast lekker zacht gaat worden. Veel gebruiken dus . Vanmorgen met Mirte in doek naar de bakker .

Owlet, dank je . Tja, zo maar even... dankzij de hulp van Grijs had ik al een idee van hoe het nou moest zitten en dat scheelt een hoop! Maar bedankt voor het compliment .
pi_62533911
Cashmere/zijde ellipsen spam:
Zo! Dun! Alsof je met lucht knoopt..!

[ Bericht 5% gewijzigd door Webkim op 20-10-2008 18:19:19 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_62534433
Webkim !
Ziet er echt super uit!
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2008 @ 18:41:27 #78
141844 Macka66
pi_62534735
Wow Webkim! Wat mooi staat 'ie!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:34:14 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62537878
Ik vind hem wel mooi, maar ook wel te wit hoor. Idd mooi voor bij een trouwpak zoals p_iglet zegt.
Doe mij maar gewoon een mooi kleurtje erop.

HIj ziet er wel superzacht en soepel uit!
pi_62539136
Mooie stof! En gewaagd dat je dat durft.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62540123
Mooi Webkim en dat koppie erbovenuit .
pi_62540617
Mooie doek webkim! Maar ik zou m echt niet durven dragen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62540910
Ik wel. Als Thomas uuuuuuren geleden voor het laatst iets gegeten / gedronken heeft dat doorzichtig was of tenminste wit. Als hij gebadderd is. Als zijn nagels geknipt zijn en de mijne ook. Als hij niet verkouden is. Of boos. Nou dat.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62540996
Haha, maar hij is wel heel mooi hoor.
pi_62541061
Ik had vanmiddag een onwillige Saar achterop. Continue afzetten, m`n haar lostrekken en er aan trekken (hortsik ) en hoogtepunt was toen ik iets uit de koelkast pakte en ineens een pond boter achter in m`n nek had
En ze kan er niet tegen als ze niet ziet, waardoor ze steeds onder m`n oksel door probeerde te kijken, of op m`n broekrand ging staan om wat hoger te komen. Onmogelijk dat kind
Saartje
pi_62541145
TerrorBeppie.

Jen heeft gister heerlijk in de doek gezeten. Lekker bij mama. Heerlijk rustig.
pi_62547191

* LovelyLady heeft een Girasol Green Tea besteld.......
pi_62547329
Lovely, die is moooi!
Heeft hier ook een tijdje gewoond en is nu gehalveerd en verringslingd.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62547424
Lovelylady Green Tea is zoooo mooi
pi_62547431
Prachtig met een grote P Webkim!!...

Oehhhh man, het is dat ik niets van mezelf mag kopen voor dat hier ook maar 2 streepjes op een test verschenen zijn, maar ik kan mn kast geloof ik inmiddels ook al wel voldromen met 20 verschillende doeken... Ze zijn stuk voor stuk allemaal op een verschillende manier zó mooi!..

Vooralsnog is de eerste die er ooit gaat komen de Neobulle Simon... die is lekker neutraal en kan dus al vroeg in een zwangerschap aangeschaft worden om vanaf dat moment elke avond met veel liefde vertroeteld te worden
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:35:32 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62547450
Ik ging googelen en kwam jouw ringsling tegen idd Webkim.

Erg mooie doek Lovelylady!
pi_62547526
Ik heb alleen begrepen dat de opstelling van de Green Tea nu anders is (eerst 2 strepen groen en 1 streep blauw, en de zogenaamde "foute" achterkant)
Nu is hij groen/blauw/groen met een "goede" achterkant.
Ik vind hem hoe dan ook mooi, heb de hele nacht er wakker van gelegen welke ik zou bestellen. Ik twijfelde tussen deze en de Girasol nr 21.
Ik hoop alleen dat alles goed gegaan is met het paypal gebeuren. Is de 1e keer dat ik het gebruikte maar ik zie (vooralsnog) geen errors

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2008 09:41:29 ]
pi_62547823
LL, die is mooi!

Maneki, die saar, ik zie het helemaal voor me .

Mirte ligt te kletsen in bed, ik denk dat ik haar er zo maar eens even uit ga halen... die gaat vast niet meer slapen....
pi_62547845
Nijna, heerlijk he, dat dragen

Macka, die Chimparoo is gaaf!

LovelyLady, mooie doek en wat lijkt je ventje te genieten! De koopkoorts heeft je wel goed te pakken he?
.
Webkim, wat een fabelachtige doek! Maar hier ook totaal ongeschikt, ik vrees dat hij binnen een uur al onherstelbaar beschadigd zal raken...
.... met gevoel voor drama....
pi_62548335
Kers, ja echt lekker. Ik heb trouwens Mirte gisteren even bij mijn moeder in de draagdoek gedaan. Ze was benieuwd of het nou erg zwaar was. Maar ze vond het wel lekker eigenlijk .

Balen dat het vandaag zo nattig is... en papa heeft de grote plu meegenomen, dus ik durf het niet aan om met Mirte in doek nu naar het dorp te lopen. Want ik weet niet of we het droog houden. Dus dan nemen we de wagen zometeen maar (papa heeft ook de auto mee...). Is misschien met de boodschappen toch ook wel handiger dan de doek. En dan ga ik gelijk nog even kijken voor een grote plu .
pi_62548619
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef Webkim het volgende:
Lovely, die is moooi!
Heeft hier ook een tijdje gewoond en is nu gehalveerd en verringslingd.
[nieuwsgierigheidsmode]

Wat heb je met de rest gedaan?

[/nieuwsgierigheidsmode]
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:29:57 #97
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62549770
kwijl, kwijl,kwijl.....mooie doeken en dragers....

mijn doek vloekt bij mijn winterjas.... dilema
pi_62551109
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:55 schreef Nijna het volgende:
LL, die is mooi!

Maneki, die saar, ik zie het helemaal voor me .

Mirte ligt te kletsen in bed, ik denk dat ik haar er zo maar eens even uit ga halen... die gaat vast niet meer slapen....
Ja haha jij hebt een sneakprview gehad zaterdag
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:41:20 #99
141844 Macka66
pi_62551517
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef chacama het volgende:
kwijl, kwijl,kwijl.....mooie doeken en dragers....

mijn doek vloekt bij mijn winterjas.... dilema
Zal ik je even helpen?
Hamvraag is: heb je een nieuwe winterjas nodig, of kan deze nog een paar jaar mee?
Als je geen nieuwe winterjas nodig hebt is een doek een betere investering want:
a) een goede doek is minder prijzig dan een goede winterjas
b) een doek gebruik je ook in de andere jaargetijden
c) een doek blijft langer mooi dan een winterjas en is daarom ook beter weer door te verkopen
d) voortvloeiend uit c is een tweedehands doek een betere optie dan een tweedehands winterjas
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:54:53 #100
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62551864
Macka, daar valt geen speld tussen te krijgen

Nijna, mijn vader had laatst Devin eventjes op zijn rug in de Yamo. Geen goed idee, hij stond er zo stijf als een hark bij en in een rare kronkel met zijn rug, ik kreeg al pijn als ik er alleen maar naar keek! Aanwijzingen en tips mochten niet baten, mijn vader is nogal van de oostindisch dove koppigheid en vindt dat hele dragen eigenlijk maar "onzinnig, gevaarlijk en ongemakkelijk"
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')