Schuldigquote:
ik ook niet we moeten ondergronds denk ik wat jij?quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:49 schreef zhe-devilll het volgende:die mocht ook al niet meer zeikerds
quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:25 schreef Braddie het volgende:
Ik gebruik die emoticon af en toe, Maar ik weet eerlijk gezegd niet wat het betekend, Kan iemand mij die uitleggen?.
Ik gebruik die emoticon af en toe, Maar ik weet eerlijk gezegd niet wat het betekend, Kan iemand mij die uitleggen?.
Er zijn geen woorden voorquote:Op zondag 19 oktober 2008 04:54 schreef Braddie het volgende:
Ok???, Ik stel een normale vraag, Maar dit is julie blijkbaar te veel![]()
ga eens stukquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:25 schreef DumDaDum het volgende:
Wat gebeurt er met mijn klacht nu dit topic in het FOK!afvalputje genaamd ONZ terecht is gekomen??![]()
En waar is Danny gebleven nu ik hem nodig heb![]()
Een ONZ-topic vol faalhazen, dat is wat ik krijg als ik eens één keertje serieus probeer te zijn
omdat de OUD-users een smiley wilden die tranen van geluk uitbeeldde?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
die was toch door Swets gemaakt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Volgens mij niet. Deze is van mij:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
die was toch door Swets gemaakt ?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:18 schreef DemonRage het volgende:
MSN stijl: [ [url=http://members.chello.nl/m.vandeven11/[msn]huilie.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:47 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op een 'ik ben net in m'n reet geneukt en eigenlijk vond ik het best lekker' smiley. Nu nog een smiley met een reet.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:18 schreef DemonRage het volgende:
MSN stijl: [ [url=http://members.chello.nl/m.vandeven11/[msn]huilie.gif]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |