Zou hij echt gedacht hebben dat hij won?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Brajkovic zelfs met de handen omhoog voor de tweede plaats.
maar hij had vast superbenen!quote:
Ik weet het eigenlijk wel zeker nu ik het nog een keer in de herhaling ziequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou hij echt gedacht hebben dat hij won?
zo reageerde hij welquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou hij echt gedacht hebben dat hij won?
Dan kunnen we die oortjes wel net zo goed afschaffen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk wel zeker nu ik het nog een keer in de herhaling zie.
Dat heeft hij serieus goed gedaan, had ik nooit meer verwacht van hem, hopelijk is het een goed voorteken voor wat leuke koersjes in 2009.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:37 schreef rubbereend het volgende:
Pieter Weening
na zijn blessure heeft hij toch een bijzonder goed seizoen gereden. Jammer dat hij begin van de Tour ziek was.
kan de Rabo eens weer wat meer mensen voorin hebben in AGR en LBLquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:40 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat heeft hij serieus goed gedaan, had ik nooit meer verwacht van hem, hopelijk is het een goed voorteken voor wat leuke koersjes in 2009.
Die had op zitten letten iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo reageerde hij wel, zo reageer je niet als je 2e wordt in een klassieker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |