Leuvenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je nu eindelijk richting westen verhuizen, Isa?
Daar hebben ze wel een heel goed ziekenhuis, jaquote:
Dat klinkt bijna alsof het een zeldzaam specimen isquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
ben jij een volwaardige ex van D_H Nyn?
Pas jij nou maar op dat jij er geen wordtquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna alsof het een zeldzaam specimen is
how about you, CF?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op dat jij er geen wordt
nou ja, volwaardig....quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
ben jij een volwaardige ex van D_H Nyn?
Het Nederlands wordt steeds moeilijkerquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou ja, volwaardig....
in ieder geval het dichst bij het phfenoneem ex van deze SC, ja. Dat denk ik wel.
quote:
*kijkt naar beneden...quote:
Tyrkisk Peber, heb je die al gespot? Zo lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:26 schreef AKnynke het volgende:
oeh, tieten!
Ik heb vandaag m'n push-up bh weer eens aan, en verbaas me wederom elke keer als ik in de spiegel kijk.
Nu heerlijke salmiakdropjes aan het eten, hier gevonden!
nee, wat is dat?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tyrkisk Peber, heb je die al gespot? Zo lekker
kheb net een pot thee klaar, dekentje op de bank en sinaasappels uitgeperst met een banaan erinquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ow bah Elf... Snel in je bedje met een kruik en een pot thee en een DVD. Om ernstiger klachten af te wenden, zeg maar
Dan ben je echt een ranzig vieze incestplegertquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
We hebben ze al? Of hebben we Lein geadopteerd?
Babe, ga je bed in met thee, kruiken en paracetamollen. Positieve energie is onderweg naar jouquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:36 schreef DarkElf het volgende:
The sound of music is zo erg dat ie weer leuk is![]()
Ikke begin me toch steeds belabberder te voelen, heb al een paar dagen "spierpijn" zomaar maar krijg nu ook keelpijn en hoofdpijn erbij.... Vast weer een bacterie-aanval via dat neeffievan mij
, lopende ziektekiemen zijn die kinderen, bah
Die reactie had ik kunnen verwachtenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan ben je echt een ranzig vieze incestplegert![]()
Kusjekrioel
je eigen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bedankt pappieKusjekrioel
Je raadt trouwens nooit (srsly nooit) in wiens bed ik NU lig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |