Over ergens na 2 weken ergens dagje plannen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wanneer kan ik een dagje langskomen?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:52 schreef AKnynke het volgende:
of niet. blegh. ik wil weer eens tv kunnen kijken dat ik het begrijp!
Wat is er mis, dan? Je kunt Engelse/Amerikaanse series toch gewoon volgen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:52 schreef AKnynke het volgende:
of niet. blegh. ik wil weer eens tv kunnen kijken dat ik het begrijp!
ja, maar dat zenden ze dus niet uit op de 5 (!) tv-kanalen die ik krijg!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is er mis, dan? Je kunt Engelse/Amerikaanse series toch gewoon volgen?
ja, maar ik wil gewoon spontaan zapen enzo.quote:
Viking84 is gestoord. Ik neuk kaasplankje, maar kennelijk gaat dat concept er niet in bij haar?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik lees net dat Viking84 Kaasplankje jouw ex noemt?
Met mij is niets mis hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Men zegt dat Hitler ook een sympathiek persoon was, op zijn gestoorde ideëen na.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb d'r vorige week ontmoet, en ze is een schat![]()
Isaquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:33 schreef Isabeau het volgende:
oh, en goedemorgen
en mijn telefoon is weer kapot, dus iedereen die ooit een keer door me gebeld wil worden of wil dat ik zie wie ze zijn als ze mij bellen mogen hun nummer via pm doorgevennummers van belangrijke mensen reeds aanwezig. Als ik je nummer niet heb betekent dat niet dat je niet een belangrijk mens bent, zie post over mijn mensenkennis.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Tsja.
Dus als ik je net heb leren kennen en ik vond je super: je bent niet leuk. En als ik je een beetje stom vond: je bent vast te gek.
een koelkast?quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteren een telefoon van Marchien gekregen, lang niet zo mooi als ik had, maar hij belt wel![]()
Ik houd ook van jou hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen online en ze staat me niet aan![]()
Wie is DH? O, Den_Haag kennelijkquote:
Hoiquote:Hoi, Viking! Als MoBlo zegt dat je tof bent dan zal dat wel zo zijn, Moblo is altijd erg kritisch.
Vooral ná een meet
Hoiquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie is DH? O, Den_Haag kennelijk.
[..]
Hoi.
Wil je geen kinderen met me?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:18 schreef Isabeau het volgende:
Zolang ik maar niet de moeder ben van deze helse kliek
Ja, ik ga vanmiddag/avond nog even slapen en geen msn (even geen tijd en zin in 6 gesprekken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |