dan ga ik daar heen en verkoop ik mijn kaarten voor 300 euro/stukquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Andersom
En ja ze staan dus waarschijnlijk in de Goffert, maar goed oud nieuws
Bij mij is het wel al verrekend op de creditcard.quote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 20:27 schreef tarzan1 het volgende:
Iemand zijn acceptgiro voor de kaarten in sportpaleis al ontvangen? Ik nog niet namelijk...
Ik hoorde dat ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:33 schreef Sanne het volgende:
Aanstaande zaterdag Metallica in de voorverkoop 30 maart Ahoy. Ook alleen via internet.
Vanaf januari alle kaarten alleen nog via internet.
was net op de radio.
Dit kan toch niet waar zijn?
Als je die nu nog niet hebt zou ik maar een keer inloggen op teleticketservice.com. Doorklikken naar "ticket status" en op de PDF onder "overschrijving" klikken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:27 schreef tarzan1 het volgende:
Iemand zijn acceptgiro voor de kaarten in sportpaleis al ontvangen? Ik nog niet namelijk...
bronquote:Metallica krijgt dan volgend jaar zijn eigen spel in de Guitar Hero reeks, volgens MTV krijgt AC/DC een eigen versie van het concurrerende spel Rock Band, op de XBox 360, Playstation 2 en 3, en Wii. Hierin zouden de achttien nummers van de dvd Live at Donington zitten, live opgenomen op het Monsters Of Rock festival in 1991. Ondanks dat er voor Rock Band, net als voor Guitar Hero, losse nummers zijn te downloaden, zou de AC/DC uitbreiding een losstaand spel zijn. Wel heb je natuurlijk de Rock Band instrumenten er voor nodig.
Tracklist:
1. Thunderstruck
2. Shoot to Thrill
3. Back in Black
4. Hell Ain't a Bad Place to Be
5. Heatseeker
6. Fire Your Guns
7. Jailbreak
8. The Jack
9. Dirty Deeds Done Dirt Cheap
10. Moneytalks
11. Hells Bells
12. High Voltage
13. Whole Lotta Rosie
14. You Shook Me All Night Long
15. T.N.T.
16. Let There Be Rock
17. Highway To Hell
18. For Those About to Rock (We Salute You)
Tuurlijk wel. Het concert voor AC/DC is uitverkocht, dús het systeem werkt voor alle partijen met inspraak meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:33 schreef Sanne het volgende:
Aanstaande zaterdag Metallica in de voorverkoop 30 maart Ahoy. Ook alleen via internet.
Vanaf januari alle kaarten alleen nog via internet.
was net op de radio.
Dit kan toch niet waar zijn?
En ondertussen lachen de zwarthandelaren zich de lul uit de broek...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:42 schreef Litpho het volgende:
Tuurlijk wel. Het concert voor AC/DC is uitverkocht, dús het systeem werkt voor alle partijen met inspraak meer dan voldoende.
Bij mij is het groen! Status: betaling ontvangenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:26 schreef feedmyfear het volgende:
Peri wat staat er bij jou als je kijkt op de site naar de ticketstatus? Bij mij staat er 'gereserveerd' (oranje), maar ik zou graag willen dat er staat 'betaling ontvangen' (groen)....
wat ik hoorde op de radio is dat de lui van ticketmaster.nl zelf niet helemaal tevreden warenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het concert voor AC/DC is uitverkocht, dús het systeem werkt voor alle partijen met inspraak meer dan voldoende.
het is ook info@ticketservice.nl, dus misschien moet je die even proberenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:25 schreef ThE_ED het volgende:
De mail aan info@ticketservice.com is ondertussen gebounced...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:03 schreef DSGamer het volgende:
Heb de cd verwijders vandaag van m'n hd, wat een standaard saaie zooi, geen enkel nummer wat eruit springt zoals sommige nummers vroeger.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:03 schreef DSGamer het volgende:
Heb de cd verwijders vandaag van m'n hd, wat een standaard saaie zooi, geen enkel nummer wat eruit springt zoals sommige nummers vroeger.
Ik weet niet welke cd jij geluisterd hebt, maar dit is een geweldige AC/DC cd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:03 schreef DSGamer het volgende:
Amen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:58 schreef goldhorn het volgende:
[..]
Ik weet niet welke cd jij geluisterd hebt, maar dit is een geweldige AC/DC cd.
Zodra je de cd aan zet, herken je gelijk het geluid van AC/DC. Geweldig!!...
Niet zoals veel van de bands die proberen met de tijd mee te gaan en dan gigantisch falen.
Dit is gewoon lekkere rock zoals rock hoort te zijn
Ik wacht nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:18 schreef Zon het volgende:
Iemand wel al zn kaarten binnen voor Ahoy?
Klote man!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef ThE_ED het volgende:
Net gebeld met ticketservice 070-4169333, want op mijn vraag via het contactformulier en de email heb ik nog steeds geen reactie.
Nou die foutmelding was dus niet voor niets, de bestelling was "not processed" na de betaling, lekker is dat.
Ze gaan nu wel het geld terugstorten, maar ook dat kan twee weken duren! Klachten daarover moest ik maar mailen.
Ik doe dit dus echt nooit meer zo heh! Ze bekijken het maar.
Wat erg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef ThE_ED het volgende:
Net gebeld met ticketservice 070-4169333, want op mijn vraag via het contactformulier en de email heb ik nog steeds geen reactie.
Nou die foutmelding was dus niet voor niets, de bestelling was "not processed" na de betaling, lekker is dat.
Ze gaan nu wel het geld terugstorten, maar ook dat kan twee weken duren! Klachten daarover moest ik maar mailen.
Ik doe dit dus echt nooit meer zo heh! Ze bekijken het maar.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:16 schreef BOKA het volgende:
Start toevallig vandaag de vvk van Metallica?
En dat is omdat ticketmaster hier niets van hoeft te leren. Tot mensen massaal dit soort concerten gaan boycotten komt het geld evengoed binnenrollen, dus waarom zouden ze dan wat veranderen? Voor de fans?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef Spyronius het volgende:
Goh krijg hier direct een dejavu, gelukkig wil ik geen metallica kaartjes, maar dan nog, weer de zelfde ellende als vorige week. Ik denk dat ze het bij ticketmaster nooit zullen leren
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat is omdat ticketmaster hier niets van hoeft te leren. Tot mensen massaal dit soort concerten gaan boycotten komt het geld evengoed binnenrollen, dus waarom zouden ze dan wat veranderen? Voor de fans?.
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |