quote:Verzending tickets uitgesteld.
Beste klant
De concerten van AC/DC (1 en 3 maart) en Metallica (5 maart) in Antwerpse Sportpaleis zijn volledig uitverkocht.
Op vraag van de Belgische Federale Overheidsdienst Economie en de diensten van de Economische Inspectie zal de verzending van de tickets nog even worden uitgesteld.
Net als elke rechtgeaarde muziekfan maken ook zij zich zorgen over de tickets die via diverse kanalen, illegaal en tegen soms exuberante prijzen, worden doorverkocht. Deze ‘sper’-periode zal ons en hen helpen deze doorverkoop beter in kaart te brengen, de verkopers aan te spreken en de nodige stappen tegen hen te ondernemen.
Wij betreuren het namelijk dat sommige echte fans geen ticket kunnen kopen omdat deze woekeraars tickets uit de markt halen. Samen met de overheden willen we deze problematiek aanpakken.
We houden u op de hoogte van het verdere verloop van deze actie.
Met vriendelijke groeten,
Tele Ticket Service/Proximus Go For Music
Wauw, dat is een goed initiatief, wel irritant dat je dan op je kaartjes moet wachten, maar wel goed.quote:
Wat heeft Ticketservice te maken met de kaarten voor Antwerpen?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:07 schreef Jack. het volgende:
Ik heb gemaild naar ticketservice om te vragen waar m'n tickets bleven (voor Antwerpen).
Wat een raar verhaal van ticketservice.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:47 schreef Jgxworker het volgende:
Blegh @ ticketservice. Heb ik staanplaatsen arena vloer vrij zitten/staan besteld. Wat krijg ik binnen Staanplaatsen 1e ring. Stuur je ze een mailtje dat het niet klopt krijg je dit terug:
Staanplaats 1e ring is betekent staanplaats op de vloer, dus veldplaatsen.
Het klopt dus wel.
U kunt dit ook zien op de plattegrond die op onze site www.ticketservice.nl
te vinden is.
Heb ze maar teruggemailed dat er zelfs op die plattegrond staat dat het niet klopt.
Heeft vast wel nut, je kan toch via je bevestigingsmail/nummer aantonen dat je recht hebt op veldkaarten.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:00 schreef Jgxworker het volgende:
Jah inderdaad. Heb nog geen mail terug gehad. Als ik morgen nog niets heb ga ik ze bellen. Of zou dat geen nut hebben? Vind het wel naaistreek van ze...
Sorry, teleticketservicequote:Op woensdag 5 november 2008 08:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
Wat heeft Ticketservice te maken met de kaarten voor Antwerpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |