Geen idee hoe het bij jou gaatquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:31 schreef nijnja het volgende:
Hoe gaat het hier
?
En waar gaat het hier -meestal- over?
Ik denk dat ik hier dan wel thuis benquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij jou gaat![]()
Hier wel ok
En het gaat eigenlijk niet vaak echt ergens over
Ynske.quote:
Dat zul je snel genoeg merken. Je kan dagen wegblijven zonder iets te missen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier dan wel thuis ben
Ja hier gaat het ook goed hoor
En soms gaat het in eens heel snel en heb je vanalles gemistquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ynske.![]()
Goed begin van de ochtend?
[..]
Dat zul je snel genoeg merken. Je kan dagen wegblijven zonder iets te missen.
ik merk het vanzelf inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ynske.![]()
[..]
Dat zul je snel genoeg merken. Je kan dagen wegblijven zonder iets te missen.
Dat zou ook nog eens kunnenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
En soms gaat het in eens heel snel en heb je vanalles gemist
quote:
echt heerlijk geslapen, dat doet een mens goed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ynske.![]()
En daar krijg je voor betaald?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:49 schreef Ynske het volgende:
ow enne ik heb 83 nabestellingen van de foto's van de theatervoorstelling83!!!
Hoiquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:52 schreef nijnja het volgende:
Zal ik mij toch even kort [s]voorstellen[/] aanbieden, aangezien dr nu een aantal menschen zijn
Léon, man, woonachtig in Deventer, 19, waterpolo (geschorst), Pabo, Albert heijn
AHquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:52 schreef nijnja het volgende:
Zal ik mij toch even kort [s]voorstellen[/] aanbieden, aangezien dr nu een aantal menschen zijn
Léon, man, woonachtig in Deventer, 19, waterpolo (geschorst), Pabo, Albert heijn
Wees blij dat je ze niet zelf hoeft te tekenenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:49 schreef Ynske het volgende:
ow enne ik heb 83 nabestellingen van de foto's van de theatervoorstelling83!!!
ja, hoezo niet?quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wees blij dat je ze niet zelf hoeft te tekenen
Maar dat is wel mooi!
Helloquote:
True true, maar moet toch aan mn geld komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
True true, maar moet toch aan mn geld komenNee, ik ben van Vomar VoordeelmarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Daar heb ik een heleboel boodschappen gedaan in Haarlem, toen ik daar 3 weken zat afgelopen zomervakantiequote:
Oke, oke, jij mag het bestek hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:05 schreef Ynske het volgende:
hmmm zou best wel een ontbijtje lusten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |