Wat weet jij er nou weer van?quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
Tijdens een meet kan anders ook aardig gedronken worden.
Dat zag ik op die ene meet wat ik met een groep heb gedaan.quote:
Zie boven en als jij er bij bent, ga ik er iig vanuit.quote:
Dit was met jeugd, en dan ook nog met een touringcar terugquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit graag naar fam. feestjes.![]()
Goedemorgen![]()
16+, dat wel hoop ik?quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dit was met jeugd, en dan ook nog met een touringcar terug
Neequote:
Kon je het nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je had ook maar 1 baantje kunnen zwemmen en dan weer stoppenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet meer posten he
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht Centraal, 19 oktober 2008. Op dezelfde dag als 2.889e bordje toegevoegd aan de collectie
* qu63 het eens is met je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Het is tegenwoordig een binnenbad. Er staat zoeen opblaaskap overheen van vrachtwagenzeil en zo. Alleen mijn abo pasje is nog niet klaar blijbaar, vaag. Maar het is nu dus tot eind april een binnenbad van 27 graden (lucht) en 25 graden (water).quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:11 schreef Bengeltje het volgende:
Hallo.Fles weer aan het zwemmen? In dat buitenbad?
Lijkt me verstandig, dadelijk krijg je nog een kou.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig een binnenbad. Er staat zoeen opblaaskap overheen van vrachtwagenzeil en zo. Alleen mijn abo pasje is nog niet klaar blijbaar, vaag. Maar het is nu dus tot eind april een binnenbad van 27 graden (lucht) en 25 graden (water).
Dus ondanks de zweterigheid toch maar meteen de jas aan voordat je naar buiten gaat
"kijk ons vogels eens kunnen zwemmen"quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:37 schreef Pheno het volgende:
Binnenkort nog maar eens het meer in duiken, letterlijk
Wel leuk, alleen een beetje drukquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:11 schreef Bengeltje het volgende:
Hallo.Fles weer aan het zwemmen? In dat buitenbad?
Qutie.Leuk weekend?? Behalve dat met die beschonken lui.
Ons vogels?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"kijk ons vogels eens kunnen zwemmen"
De meeste pubers zijn druk en begin twintigers.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wel leuk, alleen een beetje druk
Gisteren op het werk allemaal gestress (krijg van 4 mensen opdrachten, en dan hoef ik er maar naar 1 te luisteren officieel. Dus die andere 3 over de zeik) en miscommunicatie. Vandaag wel een beetje uit kunnen slapen, dus nu weer fris bezig met schoolwerk
En ik ga zo frietjes bakken
En jouw weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |