Komend weekend is het weer 10 graden, alleen de ellende is dat het samen met regen is. Die temperatuur betekent wel dat je nu weer de motor eens flink kan gaan poetsen en dat je binnenkort weer op je motor kan zitten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb mij pasje al weer dik een jaar, maar wacht nog even op beter weer
Het is prima weer om te rijden hoor... Als je enkel rijdt als het zonnetje schijnt en je in je korte broek op de motor kan leer je niks lijkt me. Juist als je met dit soort weer rijdt rij je als het echt mooi weer is een stuk beter en vlotter.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb mij pasje al weer dik een jaar, maar wacht nog even op beter weer
Zoals wat ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Lennox het volgende:
Bij mij is het gewoon eerder dat ik zuinig op mn spullen ben. Ligt nog genoeg rotzooi op de weg nu.
Dit weer is goed te doen alleen de banden warmen nog steeds niet volledig op met temperaturen onder de 10 graden. Dat betekent dus niet hangen in de bochten en dat is wat je met een racer juist wel wil/moet om de bocht door te komen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is prima weer om te rijden hoor... Als je enkel rijdt als het zonnetje schijnt en je in je korte broek op de motor kan leer je niks lijkt me. Juist als je met dit soort weer rijdt rij je als het echt mooi weer is een stuk beter en vlotter.
Ik stap zo nog ff op de brommer![]()
Heb zelf het meeste gehad aan die (online)oefenvragen en dan de fouten herhalen. Er zitten wel wat lullige weetjes in. Succes iig!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:38 schreef Elwood1802 het volgende:
Moet nog 5 hoofdstukken en heb het morgen om 11.30 al
zonde van je geldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:38 schreef Elwood1802 het volgende:
Theorie word niks morgen
Moet nog 5 hoofdstukken en heb het morgen om 11.30 al
Ben toen ook maar gestopt met leren en gewoon vragen gaan oefenenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb zelf het meeste gehad aan die (online)oefenvragen en dan de fouten herhalen. Er zitten wel wat lullige weetjes in. Succes iig!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:47 schreef ClioSporT het volgende:
AVD: Gisteren![]()
Alles mooi in 1 keer gehaald, met dank aan John van bovenstaande rijschool
( beetje reklame kan geen kwaad)
Gefeli!! AVD datum al bekend? Mijn tweede poging wel, paar laangge weeken wachtenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:43 schreef Sequencial het volgende:
En hop, ook AVB in 1 keer in de pocket!![]()
Nee, nog niet bekend. Heb aanstaande zaterdag weer les, misschien dat ie er dan iets over kan roepen...?quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:52 schreef Neo_ het volgende:
Gefeli!! AVD datum al bekend? Mijn tweede poging wel, paar laangge weeken wachten
Jaa we gaan nog wel even lessen in de tussentijd, het gevoel behouden en optimaliseren!quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:08 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Nee, nog niet bekend. Heb aanstaande zaterdag weer les, misschien dat ie er dan iets over kan roepen...?
Wanneer mag jij weer, en ga je nog blijven lessen in de tussentijd?
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:37 schreef Elwood1802 het volgende:
Theorie ook in de pocket4 fout
Moet 31 maart AVB doen
Hoe is het nu met je na een aantal dagen, geen kwaaltjes blijven hangen na de val? En is de motor nog rijdbaar of heeft de val ook onderdelen kapot gemaakt die het rijden beinvloeden? Succes met het herstellen en hou ons op de hoogte van dit verhaal!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef gelly het volgende:
Net m'n eerste ongeluk gehadKoekblikker dacht er nog wel even voor te kunnen en ik moet vol in de remmen. Gevolg : onderuit tegen de auto, hele linker kant van de motor kapot. Ben er zelf goed vanaf gekomen, enkel m'n broek heeft z'n werk gedaan.
Nee, gelukkig niet. Beetje pijnlijke schouder maar dat is nu weg. Toch wel even naar de dokter geweest.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:46 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je na een aantal dagen, geen kwaaltjes blijven hangen na de val? En is de motor nog rijdbaar of heeft de val ook onderdelen kapot gemaakt die het rijden beinvloeden? Succes met het herstellen en hou ons op de hoogte van dit verhaal!
Is de koekblikker trouwens fout of wordt het nog een lekkere verzekeringskwestie?
Onderuit joh ? Ook door een ander ?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
da's mooi klote gelly!
weet hoe je je voelt, ben ook gegaan dinsdaggelukkig geen total loss...
succes met de afhandeling
Je mooie Divquote:Op maandag 9 maart 2009 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
nee, het was 'gelukkig' mijn eigen fout. Gewoon onderuit geremd. Heel stom, heel achterlijk en vooral heel vervelend![]()
Hier staan de foto's![]()
Ja, had vlak na het ongeluk geen last maar een uur later ging het toch wel zeer doen ... Gelukkig alleen zwaar gekneusd.quote:Wel slim dat je ff naar de dok bent geweest, overigens
Heb 't niet gedaan en had wel flink spijt gehad als mn nek langer had aangehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |