Trouwens, sowieso.... Ook als ze er niet uitzien als AC/DC fans.... Als ze kaartjes voor abnormale prijzen verkopen, mag je ze in elkaar trimmen. Een échte fan doet zoiets niet. Voor een echte fan gaat het om de muziek en je wil je mede-fans toch geen oor aannaaien? En zo wel, dan verdien je het om in elkaar getrapt te worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
willen de mensen die wel gaan iets van mij doen?
Mocht je rondom Ahoy mensen zien die niet lijken op AC/DC fans en die hun kaarten kwijt willen en dat voor onredelijke prijzen doen. Sla ze op hun gezicht. Zeg maar tegen hen dat Toffe_Ellende hun haat. Alvast bedankt.
Laptop en draadloos internetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:33 schreef Jack. het volgende:
Ik durf niet naar het toilet te gaan, stel dat ik er ineens doorkom....
Tip voor degenen die nog niet zo ver in de wachtrij staan: ga pissen of zet vast een emmer neer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:33 schreef Jack. het volgende:
Ik durf niet naar het toilet te gaan, stel dat ik er ineens doorkom....
Precies. Ketter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]. Dat zei ik ook toen ik Pink Floyd ging zien met Live8 in #muziek. Volgens mij heb ik daar geen vrienden mee gemaakt
.
45ct per minuut met een maximum van ¤ 22,50 plus de kosten van mijn mobiele telefoonquote:
om dan te horen dat je toch echt wel op de website moet zijn voor tickets.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:36 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
45ct per minuut met een maximum van ¤ 22,50 plus de kosten van mijn mobiele telefoon
Nog meer servicekostenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:36 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
45ct per minuut met een maximum van ¤ 22,50 plus de kosten van mijn mobiele telefoon
Zitten komt er niet van, bij Metallica had ik ook zitplaatsen maar niemand die ik heb zien zitten toen ze speelde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:34 schreef Djaser het volgende:
Voor ik het vergeet:
Zitten bij AC/DC
Het is niet anders...
Die mensen MOETEN dood!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:38 schreef UncleSam het volgende:
Marktplaats staat al vol met de kaarten.. damn.. als ik er nu zo'n handelaar tegen kom.....
Ik wacht nu al 2 uur op een balkje
30.000 als ze alles gebruikenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:40 schreef Perceptor het volgende:
Hoeveel man gaan er eigenlijk in de Ahoy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |