Same story here..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, de 1e 15 minuten kreeg ik na "kaartjes kopen" nog zo'n bewegend balkje, warana je steeds werd teruggezet omdat het te druk was. Maar daarna kreeg ik ook een wachtbalk en daar zit ik nu al sinds die tijd in.
Reken maar van wel ja!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:05 schreef wimbo het volgende:
Zou er nu echt op Zaterdag morgen om 10u ruim 10.000 man zijn wekker hebben gezet?
Tis dat ik kaarten wil, anders had ik nog lekker liggen ronken...
Fuck.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Djaser het volgende:
STAANPLAATSEN ZIJN INMIDDELS UITVERKOCHT!
Feli!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Anton het volgende:
Yes! 2 Arena kaarten! Met maar 3 browsers open...
NEEEEEEEEEE!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Djaser het volgende:
Ok. Dan ga ik nu een IE en FF schermpje sluiten. Veel succes iedereen verderquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Djaser het volgende:
Hm ja, dood aan de monopoliepositie. Valt daar niks aan te doen? Nou ja, gezien de onbegonnen strijd van Pearl Jam in de jaren negentigquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met de ICT. Dit is zoals Ticketservice het wil. Het is prima mogelijk om een pakket te bouwen wat hier wel mee overweg kan, maar als dat geen prioriteit heeft omdat je toch wel uitverkoopt?.
Dan stop ik er nu mee. Ik heb 1 keer gezeten in Ahoy, nooit weer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Djaser het volgende:
Bij mij was dat dus precies omgekeerd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, de 1e 15 minuten kreeg ik na "kaartjes kopen" nog zo'n bewegend balkje, warana je steeds werd teruggezet omdat het te druk was. Maar daarna kreeg ik ook een wachtbalk en daar zit ik nu al sinds die tijd in.
Onlineticketshop.nlquote:
We zitten wel op 1 lijn zegquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik nu een IE en FF schermpje sluiten. Veel succes iedereen verder.
Nee. Niemand wil het. Nou ja, de fans, maar die zijn niet belangrijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hm ja, dood aan de monopoliepositie. Valt daar niks aan te doen?
Blijf nou nog ff in die rij, straks krijg je misschien toch de kans op veldkaarten bij een extra concert!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik nu een IE en FF schermpje sluiten. Veel succes iedereen verder.
Ook niet voor het eerstquote:
Ok.. waarom zijn er zo weinig artiesten die echt om hun fans geven zou je zeggen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Niemand wil het. Nou ja, de fans, maar die zijn niet belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |