Tip voor degenen die nog niet zo ver in de wachtrij staan: ga pissen of zet vast een emmer neer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:33 schreef Jack. het volgende:
Ik durf niet naar het toilet te gaan, stel dat ik er ineens doorkom....
Precies. Ketter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]. Dat zei ik ook toen ik Pink Floyd ging zien met Live8 in #muziek. Volgens mij heb ik daar geen vrienden mee gemaakt
.
45ct per minuut met een maximum van ¤ 22,50 plus de kosten van mijn mobiele telefoonquote:
om dan te horen dat je toch echt wel op de website moet zijn voor tickets.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:36 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
45ct per minuut met een maximum van ¤ 22,50 plus de kosten van mijn mobiele telefoon
Nog meer servicekostenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:36 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
45ct per minuut met een maximum van ¤ 22,50 plus de kosten van mijn mobiele telefoon
Zitten komt er niet van, bij Metallica had ik ook zitplaatsen maar niemand die ik heb zien zitten toen ze speelde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:34 schreef Djaser het volgende:
Voor ik het vergeet:
Zitten bij AC/DC
Het is niet anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |