ik heb nieuws: Rabobank staat garant voor die dochters. Rabobank heeft ze bovendien gefinancieerd. Maar desondanks valt de grootte mee, en is het best wel veilig.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:03 schreef hoipim het volgende:
[..]
zoals je al zegt alle activiteiten in de usa, worden gedaan door dochterbedrijven en niet door de rabobank(bankinstelling) zelf.
Doordat de bank zelf geen activiteiten in de usa heeft is het best wel veilig.
als het moet kan rabobank zijn dochters afstoten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik heb nieuws: Rabobank staat garant voor die dochters. Rabobank heeft ze bovendien gefinancieerd. Maar desondanks valt de grootte mee, en is het best wel veilig.
nee ing heeft dit geregeldquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:07 schreef UberPhreak het volgende:
Echt weer de nederlandse shit nos he
Ik denk juist dat de donoren wegvluchten nuquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:08 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik denk dat het een reclamestunt voor meer donoren is
dat kan, maar dan wel met de financiering en aansprakelijkheden. Pak eens een jaarverslag op.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:08 schreef hoipim het volgende:
[..]
als het moet kan rabobank zijn dochters afstoten.
rabobank heeft de nodige veiligheidsmaatregelen genomen, en kan al zijn dochters afstoten zonder verdere voorwaarden en zonder aansprakelijkheid.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
dat kan, maar dan wel met de financiering en aansprakelijkheden. Pak eens een jaarverslag op.
Moet de ING hierover betalen als ik het goed begrepen heb (beetje moeilijk volgen als je het NL en het Engels hoort). Ook worden de bonussen op 0 gezet en er waren nog wat voorwaarden, iets over winst maken oidquote:
Dat dusquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:13 schreef Vincenski het volgende:
Ok zei Bos nou net dat ING de kapitaalinjectie af kan lossen door 15 miljard aan de staat te betalen later? Lekkere rente, 50%
ik hoor net dat deze mevrouw niet voor de tv vertaald, maar dat zei de tekst live in de zaal aan het vertalen is, speciaal voor de buitenlandse mensen in de zaal.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:12 schreef nvgr het volgende:
Wat een gedoe daar bij de NOS. Speciaal ingetuned voor de persconferentie, krijg je dit soort taferelen. Nou zie ik nog niets.
Idd. Echt weer amateurisme ten topquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:08 schreef tong80 het volgende:
Amateurs.
Bos is aan het spreken en we krijgen een stagiaire te zien.
Dank je Eva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |