quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
GABRIELLA CILMI - TRACK SWEET ABOUT ME
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach belangrijkste blijft toch innerlijk, buitenkant is extratje.
jullie hebben gemeenschappelijke passiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nouja, 't daten heeft wel wat (doe 't ook maar een paar keer per jaar), maar 't zou leuk zijn als 't weer es wat opleverde....
Snap ik!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nouja, 't daten heeft wel wat (doe 't ook maar een paar keer per jaar), maar 't zou leuk zijn als 't weer es wat opleverde....
nee , eerder wie wil een one night standquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Al stap je in de kroeg ook niet af op degene met het mooiste karakter.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jullie hebben gemeenschappelijke passie
Sex Eiland hoppen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee , eerder wie wil een one night stand
Kroeg-relaties houden meestal ook iets minder lang stand dan relaties uit vriendschappen oidquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Al stap je in de kroeg ook niet af op degene met het mooiste karakter.
Klinkt veelbelovend!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zeker.
En 't is leuk dat het deze keer de dame is die het contact zoekt. Meestal is dat bij mij andersom. En ze reageert ook lekker enthousiast. Dat heb ik ook wel es anders gehad.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kroeg-relaties houden meestal ook iets minder lang stand dan relaties uit vriendschappen oid
niet te veel zuipen, kan verkeerd beeld geven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zeker.
En 't is leuk dat het deze keer de dame is die het contact zoekt. Meestal is dat bij mij andersom. En ze reageert ook lekker enthousiast. Dat heb ik ook wel es anders gehad.
Precies dat inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik ben snel een open boek (valt op FOK! nog mee...). Zij niet, dus daar ligt de uitdagingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet te veel zuipen, kan verkeerd beeld geven.
niet te veel over je zelf vertellen, maar ook luisteren.
niet noemen dat je je tijd verdoet op fok
altijd leuk om meer uit een ander te trekken, wat voor dinertje gaat het worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben snel een open boek (valt op FOK! nog mee...). Zij niet, dus daar ligt de uitdaging.
Fusion-restaurant. Beetje loungy/moderne tent met super etenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
altijd leuk om meer uit een ander te trekken, wat voor dinertje gaat het worden.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
zal wat worden als je nieuwe date , Giel Beelen leuk vind en de Koen en Sandershow
Of Claudia de Breij!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
zal wat worden als je nieuwe date , Giel Beelen leuk vind en de Koen en Sandershow
Trustenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee lieverds, ik ga lekker slapen.
kZit al te lang stil, last van mn linkerbil (uh..?) en rug, en mn ogen vallen bijna dicht
Trusteeee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |