Zou wel logisch zijnquote:
Ook leuk!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
er stond abusievelijk 'the great escape' van Ilse Delange klaar in de computer
Ook niet verkeerd. Ilsequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
er stond abusievelijk 'the great escape' van Ilse Delange klaar in de computer
Dat sws nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon je zelf blijven en niets overhaasten
en wat voor type is het qua uiterlijk, want je hebt haar niet leren kennen op basis van uiterlijk maar qua innerlijke kant.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat sws niet.
En zoals m'n vader altijd zegt: 'Ik kom zelf; de rest is verpakking.'
Andersomquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en wat voor type is het qua uiterlijk, want je hebt haar niet leren kennen op basis van uiterlijk maar qua innerlijke kant.
Spannend hoor Roel!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Andersom. Zij mailde, eerst zonder foto. Was al spontaan en interessant genoeg om terug te mailen (ik ben erg kieskeurig......!). En daarna pas foto gezien. En dat was ook niet verkeerd....
lees is terug wat je quote, ik zeg exact wat jij zegtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Andersom. Zij mailde, eerst zonder foto. Was al spontaan en interessant genoeg om terug te mailen (ik ben erg kieskeurig......!). En daarna pas foto gezien. En dat was ook niet verkeerd....
hij lag opeens naast je in bed, wat romantischquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Spannend hoor Roel!
Ben blij dat ik nooit heb gedate
Zie 't nu ja. Las over 'niet' heenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lees is terug wat je quote, ik zeg exact wat jij zegt
Ja, pcies!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij lag opeens naast je in bed, wat romantisch
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Spannend hoor Roel!
Ben blij dat ik nooit heb gedate
Ach belangrijkste blijft toch innerlijk, buitenkant is extratje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie 't nu ja. Las over 'niet' heen.
Qua uiterlijk 1,75-1,80, donker lang haar, blauwe ogen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |