wablieft?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Legaal kopen... ja duhh!
geinige link ! die bio had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]denk het wel.
http://members.lycos.nl/Radiofreak/
Hier staat de bio tussen...
ah daarom blijf je er terugkomenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
egwelen hij is net afgestudeerd en jong
Ik mss wel een beetje, of dat denk ik tenminstequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Lucide dromen, kan iemand hier zn dromen sturen?
baf, het kwartje valt hier....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
t Wordt laat, ik zat echt even te denken
Als ik em download en ik verkoop em dan, dan is het wel illegaal. Dus legaal kopen is nog niet zo vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Al download je gratis. Dan nog is het legaal (wat muziek betreft iig).
Duurde hier ook ffquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
baf, het kwartje valt hier....
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hehe, wakker kan ik mn dromen ook wel sturen ja (meestal danquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik mss wel een beetje, of dat denk ik tenminste
Maar ik droom ook veel als ik wakker ben, en dan kun je het sowieso
Biedt LL bakkie koffie aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
dat is nog maar 1 uurtjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik zal 't wat makkelijker doen de rest van de avond.
Benjamin Bates herkende me nog en leuk gesprek gehad. Er komt een nieuwe versie van Lost myself uit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
geinige link ! die bio had ik nog niet gezien.![]()
slaap zequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:00 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza peert m
doei allemaal sweet dreams
Een spatie tussen de twee woorden was makkelijker voor deze avond....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik zal 't wat makkelijker doen de rest van de avond.
Slaap lekker, sweet dreams (mooi nummer)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:00 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza peert m
doei allemaal sweet dreams
Oh tof ja ! geinig dat hij je nog herkende na al die jaren van niet zien. Lost Myself 2008quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Benjamin Bates herkende me nog en leuk gesprek gehad. Er komt een nieuwe versie van Lost myself uit.
En hij heeft Whole gedraaid. Was een leuke avond![]()
quote:23-00
We Are Scientists - The Great Escape
The Killers - Human
Gabriela Cilme - Sweet About Me
Keane - Spiralling (ZBA)
Sabrina Starke - Live in de 3FM-studio
Royksopp - Epple
Anderson - Trevor On The Dancefloor
The Romantics - What I Like About You
GEM - She Said Oh Oh Oh, I Said Yeah Yeah Yeah
Adele - Cold Shoulder
Opposites - 100% Vooraan
Novastar - Because
Ook even weg is...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:54 schreef Sersjee het volgende:
Voor de mensen die van de echte BBC panelshows houden: om 23.00 QI op BBC2!
Met überheldStephen Fry
als host en o.a.
Jeremy Clarkson
en
Rich Hall
als panelleden
![]()
Dus ik ben even weg...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is nog maar 1 uurtje, dan is het alweer bijna dating time
wij blijven trouw hangenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Eliza(trusten)
[..]
Oh tof ja ! geinig dat hij je nog herkende na al die jaren van niet zien. Lost Myself 2008![]()
[..]
Lost Myself 2009 denk ik eerder!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Eliza(trusten)
[..]
Oh tof ja ! geinig dat hij je nog herkende na al die jaren van niet zien. Lost Myself 2008![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |