Ik dat zeker. Ik miste dat dus echt in belgië...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou missen.....misschien wel de nederlandse taal om me heen
misschien werd ze niet goed omdat je radio zo hard stondquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:37 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm, blijkbaar stond er 2 uur geleden een ambulance hier voor de deur, want m'n schuin-beneden-beneden-beneden-buurvrouw was niet lekker geworden. Misschien moet ik m'n radio eens wat zachter zetten, want dat heb ik echt niet meegekregen...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien werd ze niet goed omdat je radio zo hard stond
Ze heeft trouwens een nieuwe single die Superclip is bij TMF. Weinig boeiende plaat als ik heel eerlijk ben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Verkrachting van Block Party met dat stomme nummer van Kate Perry...
* muisje-eliza kijkt andere kant op...vooral omdat t een stom lied isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:41 schreef Jannekje7 het volgende:
I kissed I girl
A girl licked choco-vla off my arm
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
http://members.lycos.nl/Radiofreak/3fmfoto.html
Dat is toch een (-oude) website van Hugo? althans, ik zie zijn naam onderaan staan.
Ik was 't niet. Naja.. 'n Half uurtje niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:45 schreef Marc63 het volgende:
Post niet zo snel, niet bij te houden. Kan wel luisteren, maar nauwelijks posten
Ben net weer bijgelezenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik was 't niet. Naja.. 'n Half uurtje niet.
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
t Wordt laat, ik zat echt even te denken
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:45 schreef Marc63 het volgende:
Post niet zo snel, niet bij te houden. Kan wel luisteren, maar nauwelijks posten
Euhm, hier wel...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:54 schreef Litton-Lane het volgende:
De webcam doet het niet, sinds MYA is begonnen....
Doet het primaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:54 schreef Litton-Lane het volgende:
De webcam doet het niet, sinds MYA is begonnen....
wablieft?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Legaal kopen... ja duhh!
geinige link ! die bio had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]denk het wel.
http://members.lycos.nl/Radiofreak/
Hier staat de bio tussen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |