Ik vind daar weinig stoer aan, eerderquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:21 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Er ging een gerucht dat ze ook bij de Tour wilden dreigen, maar iedereen wist eigenlijk dat het onhaalbaar was. Maar wel stoer dat de overheid zich zo sterk maakt voor de sport, zouden ze in Ned. nog wat van kunnen leren.
Eerlijk gezegd lijkt Sarkozy mij nu zelfs niet de persoon waarbij je met gelijk welke chantage af moet komen. Het mag dan zelfs nog gas uit Kazakstan zijn ...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Zie het al voor me Balkenende naar Sarkozy en dreigen van ha! als jullie Rabo niet toe laten in de Tour krijgen jullie geen bitterballen en kroketten meer!
Berlusconi ook niet echt. Die is normaal zelf de chanteerder...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt Sarkozy mij nu zelfs niet de persoon waarbij je met gelijk welke chantage af moet komen. Het mag dan zelfs nog gas uit Kazakstan zijn ...
Na de reclame met Karsten Kroon, Erik Breukink en een journalist.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:12 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag bij de NOS een terugblik op het wielerseizoen.
Ik bedoel dat de NOS er een dopinganalyse van maakt, laat eens wat mooie wedstrijden zien NOS.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dopingseizoen? Er zijn volgens mij niet meer positieven dan vorig jaar en de jaren ervoor.
Dat heb ik er wel meerdere horen zeggen de afgelopen weken. Zelfs in De Zevende Dag werd dat meermaals gezegd. Geen idee meer wie er toen zaten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zie Kroon en Breukink zitten , ze hadden nog nooit van CERA gehoord ...
Dat eerste is heel persoonlijk voor mij is dat Cancellara en Contador maar als ik die noem komt er ook een heel zwik reacties over doping. Dus het loopt zoals het loopt het is wel jammer maar helaas.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:41 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, dit was dus niks. Er is geen woord gesproken over prestaties, bijvoorbeeld wie de renner van 2008 zou zijn. Wat er allemaal verteld werd kennen we nou wel.
Nu Armstrong mee gaat doen aan de Grio vindt Mart het ineens een koers die op tv moet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:48 schreef kawotski het volgende:
Dit was meer een mooi product van de NOS.. not.. grappig ook dat Mart even de rechten van de Giro noemde, alsof de NOS daar ook maar een cent aan gaat besteden. Ik heb m'n besluit als vaststaan, volgend jaar kijk ik Sporza..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |