Hincapie rol in de TTT ? zelfs als hij 5klonen heeft die elks 8km rijden lukt dat niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:04 schreef JohnDDD het volgende:
Lijkt mij nochtans geen slechte kerel om Astana te komen versterken. Die kan mooi een soort Hincapie-achtige rol vervullen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef marcodej het volgende:
Milram doet geode zaken op de transfermarkt!
dus krijgen we bij de volgende Tour Milram die stopt met sponsoren..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef marcodej het volgende:
Milram doet geode zaken op de transfermarkt!
arrogante knul, rijdt een paar dagen in het geel en denkt (zegt het nog net niet hardop) dat ie de Tour wel gaat winnen.. http://www.radsport-news.com/sport/sportnews_53496.htm , uiteraard nog wat kritiek op Armstrong, had ie zn Duitse en Zuiderburen' collega's wat beter in de gaten moeten houden..quote:
quote:Ricardo van der Velde tekent contract bij Garmin.
Ricardo van der Velde heeft een profcontract getekend bij de wielerploeg Garmin-Chipotle. Dit meldt De Telegraaf donderdag. De 21-jarige Nederlander en zoon van oud-beroepsrenner Johan van der Velde, maakt de overstap vanuit de opleidingsploeg van Rabobank. Bij Garmin rijden volgend seizoen al Martijn Maaskant, Huub Duyn en Hans Dekkers.
Zeker leuk nieuws. Hopen dat hij een beetje snel ontwikkelt bij de profs. Hebben we weer een superklimmerquote:
Mhua, Van der Velde is geen pure klimmer. Het is echt een allrounder. Hij blinkt nergens echt in uit, maar is ook nergens slecht in.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:54 schreef Neontetra het volgende:
[..]
Zeker leuk nieuws. Hopen dat hij een beetje snel ontwikkelt bij de profs. Hebben we weer een superklimmer
Misschien geen pure klimmer, maar wel zeker heel degelijk. Hij heeft al eens een aankomst bergop solo gewonnen in het Baskenland, bolletjestrui in de Tour de l'Avenir. Voor het echte hooggebergte is het natuurlijk nog afwachten. Daarom ben ik wel benieuwd hoe ver hij staat bij de profs. En hij zal vast wel wat klimgenen van zijn vader hebben ge-erftquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua, Van der Velde is geen pure klimmer. Het is echt een allrounder. Hij blinkt nergens echt in uit, maar is ook nergens slecht in.
Met die groeihormonen die in het peloton ronddwalen ben je in feite nooit volgroeidquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De vraag bij dat soort renners is natuurlijk altijd hoe ver ze fysiek al staan. Sommigen zijn fysiek al volgroeid op hun 20ste , sommigen pas 4 of 5 jaar later. Zeker bij "Germanen" is dat al vroeger het geval dan bij mensen van een "Latijns" ras ...
En dat maakt zeker bij de beloften nog een groot verschil uit ...
Ik denk dat die RvV moeilijk wordt als Boonen zijn wedstrijd weer volledig op hem afstemt.quote:Cancellara richt zijn peilen op Ronde van Vlaanderen
Fabian Cancellara gaat alles op alles zetten om volgend jaar de Ronde van Vlaanderen te winnen. "Ik denk dat het haalbaar is om de vijf grootste eendagswedstrijden te winnen, om in Vlaanderen te kunnen winnen moet ik in ieder geval wat kilo´s kwijtraken," aldus de Zwitser tegen Cyclingnews.
Tot nu toe heeft Cancellara twee van de vijf eendaagse wielermonumenten gewonnen. Parijs-Roubaix in 2006 en Milaan-San Remo in 2008. Cancellara liet verder weten dat het winnen van de Tour een droom is, maar niet onmogelijk. "Als je kijkt naar mijn overwinning in de Tirreno-Adriatico dit jaar en mijn prestaties op het heuvelige parcours van de Olympische Spelen is het niet onmogelijk," zei de Zwitser vol vertrouwen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef placebeau het volgende:
flecha verdient wel eens een keiklassieker volgend jaar. Altijd erg goed maar nooit gewonnen.
Slim koersen is ook een onderdeel van het wielrennen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef placebeau het volgende:
flecha verdient wel eens een keiklassieker volgend jaar. Altijd erg goed maar nooit gewonnen.
Ja dat grapje werd met Davitamon ook wel eens gemaakt. Ook niet onterecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Landis gaat voor Health Net rijden, die ploeg krijgt ook meteen een nieuwe sponsor/naam, namelijk OUCH.
Soms moet je een nieuwtje gewoon posten zonder opmerking of smiley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |