quote:
We hebben t laten overzetten, gaat prima hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al uitgezocht wanneer je kan opzeggen ?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Feivel, MAW, hou toch op met al dat gezeik.
Kap nou eens met janken, klein kind. Tering héquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 wacht geduldig tot hij gebanned wordt, dan zijn jullie ook weer daarvan af.
Maar dan stop ik ook met de YouTube filmpjes, waar nog steeds dagelijks aanmeldingen voor zijn.
Geen idee, maar dat is nooit bekend. Want dan klinkt het wat dramatischer en als ze er dan wel zijn, gaan ze gewoon door met die campagne. Want hoe meer hoe beter...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog bekend hoeveel leden ze nog moeten hebben, ze doen er beetje geheimzinnig over.
mijn iPot komt net uit de kast. Ze zegt dat het haar erg spijt omdat ze vaak met mij flirtte terwijl ze stiekem niet op mannen valt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Is dat de lesbische versie van de iPod?
U riep?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Foto's van vrouwen willen we zien!!
LL moest net ook bijna huilen toen ie mn bericht zagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Kap nou eens met janken, klein kind. Tering hé
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja daaaag, dacht het niet
Hou ze lekker allemaal hetzelfde
Lieverd, echt, nergens merk je aan dat je nog wat jonger bent dan de meeste mensen in dit topic, behalve aan dit soort kinderachtige uitspraken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 wacht geduldig tot hij gebanned wordt, dan zijn jullie ook weer daarvan af.
Maar dan stop ik ook met de YouTube filmpjes, waar nog steeds dagelijks aanmeldingen voor zijn.
Het is gewoon een team van "die hoort er bij en die niet" in het topic geworden.
Overduidelijk hoor ik daar niet bij, al zit ik hier al sinds topic 200 ofzo.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Foto's van vrouwen willen we zien!!
Ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat hoeft toch niet lieverdik stuur die plaatjes naar jou, en jij maakt er weer wat leuks van zodat Piles het op Soep kan zetten
Tja, meestal roep ik daarna een "sorry", maar deze keer ligt het niet aan mij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Kap nou eens met janken, klein kind. Tering hé
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Fotootje voor zowel mensen van de mannen- als vrouwenliefde:
[ afbeelding ]
Jij hebt een erg afwijkende mannen smaak, moeilijk mens dat je er bentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iieieieieieieieiuuuuwwwwwwww die vent![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |