Lolquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:53 schreef Uierboord het volgende:
Masterlijk!!!!
Maar ik mis alleen een oplossing voor de staande keutel die bij het omvallen nog tegen de balzak slaat?
Even compleet maken dus.
Dat moet je eigenlijk lezen voordat je gaat poepenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:55 schreef nexus-pilot het volgende:
Geweldig om te lezen wanneer je gaat poepen....
Waarom verklap je mijn geheime WC tactics?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:50 schreef Moozzie het volgende:
Wc papier
[ afbeelding ]
Dat dus
Je snapt het niet?
Oke laat mij het uitleggen:
In dit voorbeeld behandelen we 2 soorten wc's. Wc A, de wc waar eerst de drol in de pot valt zodat je kan zien hoe hij eruit ziet (en ruikt)
En wc B, de wc waar je kan zien of je drol drijft of zinkt
[ afbeelding ]
Het nadeel van plee A is dat als je daar een dikke drol neerlegt dan kan het zijn dat hij te zwaar is en niet in een keer weggespoeld wordt. En ook is er kans dat je sporen achterlaat.
[ afbeelding ]
De oplossing is: wc papier
Je legt een velletje of 2 neer in de plee (kan je gewoon laten vallen, hoef je niet neer te leggen) en daar parkeer je je drol op. Vervolgens spoel je um door en het wc papier zorgt ervoor dat je drol niet aan je wc blijft kleven en ook geen sporen achterlaat
[ afbeelding ]
We gaan door met het nadeel van plee B
Als je daar een grote drol in loost dan kan hij het water opspatten en dat kan dan op je billetjes landen.
Niet echt hygienies
[ afbeelding ]
De oplossing is: wc papier
Je legt een velletje of 2 in je plee en laat daar de drol op vallen. Het velletje vertraagt de drol en houd mogenlijk opspattend water tegen.
Gevolg: droge billen
[ afbeelding ]
Ga maar fijn uittesten allemaal
Ik dacht dat jij het in een doos deedquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarom verklap je mijn geheime WC tactics?![]()
Die doos is voor onderweg enzo, duhhhhquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het in een doos deed
Je kan na elke drol een nieuwe vel neerleggen/laten vallen, maar als je 1e drol blijft drijven, dan vangt deze de 2e drol opquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:04 schreef MouzurX het volgende:
Ja en als je veel moet schijten helpt dat wc papier niet bij die 2de wc want dan is het wc papier bij de eerste drol al weg en dan komt er nog een lading
Dan moet je er snel weer een velletje neerleggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:04 schreef MouzurX het volgende:
Ja en als je veel moet schijten helpt dat wc papier niet bij die 2de wc want dan is het wc papier bij de eerste drol al weg en dan komt er nog een lading
Ff off topicquote:
Ohw okequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die doos is voor onderweg enzo, duhhhh![]()
Hey liefquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:04 schreef debbie_19 het volgende:
Moozzie schathier je GRTDOJW vriendinnetje
Gedraag je eens!
Dan moet je ook ff uitleggen wat er gebeurt als je geen harde drollen hebt, want dit is natuurlijk maar halve uitlegquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey lief![]()
Ik gedraag mij ook
Ik geef deze mensjes gratis les hoe je schoon kan schijten
Is dat een strikvraagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ff off topic
Lust jij zuurkool p00p?
Dat ben ik niet, en dat moet een broek voorstellenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Trouwens...Moozzie...waarom draag jij groene panty's/maillot![]()
Uuh nee zeg maarquote:
Optijd afknijpen zodat je drol kleiner word en niet meteen alles eruit willen persenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:53 schreef Uierboord het volgende:
Masterlijk!!!!
Maar ik mis alleen een oplossing voor de staande keutel die bij het omvallen nog tegen de balzak slaat?
Even compleet maken dus.
Whahahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Trouwens...Moozzie...waarom draag jij groene panty's/maillot![]()
Voor spetterpoep heb ik nog niks gevondenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan moet je ook ff uitleggen wat er gebeurt als je geen harde drollen hebt, want dit is natuurlijk maar halve uitleg
Mja ligt eraan hoe 't bereid word ofc, maar in principe lust ik 't welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuh nee zeg maar
Moozzie lust het niet..zelfs niet met een pot appelmoes
Dus moozzie...eet appelmoes![]()
Ik weet het ook niet
Maar als kind leer je dat toch al van je moederquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Voor spetterpoep heb ik nog niks gevonden
Maar toch denk ik dat vele hier wat van hebben geleerd.
Durf te wedden dat minstens 50% het gaat uitproberen
Mooi manquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mja ligt eraan hoe 't bereid word ofc, maar in principe lust ik 't wel
Wanneer ga je dat een keertje voor me maken danquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wanneer ga je dat een keertje voor me maken dan
Dude dat zei ik ook al..dat leer je toch van je mama?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:16 schreef Trashcanman het volgende:
Moozie topic 14.gif
Maar je gaat me toch niet zeggen dat dit een recente ontdekking is?
Niet iedereen heeft zo'n slimme moeder als jijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar als kind leer je dat toch al van je moedereen wc papiertje onderin neergooien
Ik wel tenminste
Moozzie topic 14.gif is een compliment neem ik aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:16 schreef Trashcanman het volgende:
Moozie topic 14.gif
Maar je gaat me toch niet zeggen dat dit een recente ontdekking is?
Als je had gezegd voor 3 dan had ik Logi ook nog meegenomenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb het al hier thuis
mijn moedertje heeft het gemaakt dus ik heb de rest meegekregen voor de volgende x...maandag ga ik het weer eten..kom je ook? Ik heb genoeg voor 2 en me vriend lust het niet
Nope, trial and errorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude dat zei ik ook al..dat leer je toch van je mama?
Zijn jij en logi uuuh...jeweets?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als je had gezegd voor 3 dan had ik Logi ook nog meegenomen
Ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moozzie topic 14.gif is een compliment neem ik aan![]()
Nee dat is geen recente ondekking, maar ik had heul niks te doen dus toen ging ik dit topic maar painten
sort ofquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zijn jij en logi uuuh...jeweets?
Maar geen probleem hoormaak ik toch wat bij
Moozzie is de Meester Painter, jeweetzquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja.
Blij dat er tenminste nog iemand aan het painten is. Beverton heeft de handdoek in de ring gegooid
Thxquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja.
Blij dat er tenminste nog iemand aan het painten is. Beverton heeft de handdoek in de ring gegooid
of onder de keutelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja.
Helemaal goedquote:
heb ook ooit een keer zo'n soort topic gemaakt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Voor dit soort reacties doe ik het
Staande keutel? hoe lang zijn jouw keutelsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:53 schreef Uierboord het volgende:
Masterlijk!!!!
Even compleet maken dus.
Eet je dan wel voldoende?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:34 schreef mirved het volgende:
[..]
Staande keutel? hoe lang zijn jouw keutelsDit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ja die had ik gelezenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb ook ooit een keer zo'n soort topic gemaakt.
staat in mijn sig, maar weet niet of alle plaatjes het nog doen. was trouwens geen paint
je kan 't ook zo zien, dat 'ie grote ballen heeft misschien...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:34 schreef mirved het volgende:
[..]
Staande keutel? hoe lang zijn jouw keutelsDit heb ik nog nooit meegemaakt.
misschien eet ie wel te veel appels oid zodat ie aan de schijt raakt en geen staande kan producerenquote:
tja, kort en krachtigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja die had ik gelezen
Die zinnen die je bij de plaatjes zet zijn te droog![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Dor de inc paint las ik dit, Bloody Brilliant
hij heeft gewoon een hangzakquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
je kan 't ook zo zien, dat 'ie grote ballen heeft misschien...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
* debbie gaat ff zuurkool maken
das een spelcomputer van nintendo verkeerd gespeldquote:
Hij voelt zich gewoon vereerd dat hij op een plee-rol staatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das een spelcomputer van nintendo verkeerd gespeld
ik spoel altijd door voordat ik een rolmaat pakquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:00 schreef Uierboord het volgende:
Hangzak? Lange keutels? Misschien een combinatie.
Maare, fff serieus (), wat zijn de afmetingen van een gemiddelde keutel van een wel-doorvoede europeaan dan?
Google biedt geen soelaas en bij ratemypoo staat geen schaalverdeling...
das toch niet zo moeilijk te bedenken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:03 schreef mirved het volgende:
Maak even een paint van de staandekeutel
ik vroeg me al af wat dat wasquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij voelt zich gewoon vereerd dat hij op een plee-rol staat
same, vandaar dat ik achterdochtig was bij de vraag van Debs over zuurkoolquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vroeg me al af wat dat was
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik spoel altijd door voordat ik een rolmaat pak
quote:
Dank julliequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:54 schreef Sophietjuh het volgende:
Perfecte uitleg moozzie, mijn complimenten![]()
Die 2 koppen zijn gejat uit deze topicsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:41 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Die plaatjes van die koppen als de drol verkeerd of goed valt!
Nu weet je hoe je het kan voorkomenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:13 schreef cheqy het volgende:
Ik moest lachen bij de nadeel van plee B. Dat is namelijk erg herkenbaar.
Nu al?quote:
Oplossen is natuurlijk ook een goed idee. Van te voren een scheut gootsteenontstopper in de wc gieten en de drol verdwijnt vanzelf. Dit is natuurlijk niet echt een optie als je een wc van het type B hebt maar ok...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:41 schreef Red_85 het volgende:
jij hebt het gesnapt ts. waarom borstelen als je het ook van te voren kan oplossen!
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:25 schreef DonGuido het volgende:
Wat is overigens de beste tactiek voor het wegvegen van reuzel? Ik heb zojuist een hele lading in mn Reetridder zijn anus verwerkt en daarna heeft ie last van een schrale reet.
Alvast bedankt.
Verkeerde topicquote:
quote:
Ik had daar wel iets op maar dat was niet helemaal moslim proef dus denk niet dat het er komtquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:29 schreef AndreaW het volgende:
Leuke paint ,wat is je volgende topic ? Een gepainte versie van: Hoe veeg ik me kont af zonder remsporen in mijn ondergoed te krijgen:) ..![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |