Uuh nee zeg maarquote:
Optijd afknijpen zodat je drol kleiner word en niet meteen alles eruit willen persenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:53 schreef Uierboord het volgende:
Masterlijk!!!!
Maar ik mis alleen een oplossing voor de staande keutel die bij het omvallen nog tegen de balzak slaat?
Even compleet maken dus.
Whahahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Trouwens...Moozzie...waarom draag jij groene panty's/maillot![]()
Voor spetterpoep heb ik nog niks gevondenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan moet je ook ff uitleggen wat er gebeurt als je geen harde drollen hebt, want dit is natuurlijk maar halve uitleg
Mja ligt eraan hoe 't bereid word ofc, maar in principe lust ik 't welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuh nee zeg maar
Moozzie lust het niet..zelfs niet met een pot appelmoes
Dus moozzie...eet appelmoes![]()
Ik weet het ook niet
Maar als kind leer je dat toch al van je moederquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Voor spetterpoep heb ik nog niks gevonden
Maar toch denk ik dat vele hier wat van hebben geleerd.
Durf te wedden dat minstens 50% het gaat uitproberen
Mooi manquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mja ligt eraan hoe 't bereid word ofc, maar in principe lust ik 't wel
Wanneer ga je dat een keertje voor me maken danquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wanneer ga je dat een keertje voor me maken dan
Dude dat zei ik ook al..dat leer je toch van je mama?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:16 schreef Trashcanman het volgende:
Moozie topic 14.gif
Maar je gaat me toch niet zeggen dat dit een recente ontdekking is?
Niet iedereen heeft zo'n slimme moeder als jijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar als kind leer je dat toch al van je moedereen wc papiertje onderin neergooien
Ik wel tenminste
Moozzie topic 14.gif is een compliment neem ik aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:16 schreef Trashcanman het volgende:
Moozie topic 14.gif
Maar je gaat me toch niet zeggen dat dit een recente ontdekking is?
Als je had gezegd voor 3 dan had ik Logi ook nog meegenomenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb het al hier thuis
mijn moedertje heeft het gemaakt dus ik heb de rest meegekregen voor de volgende x...maandag ga ik het weer eten..kom je ook? Ik heb genoeg voor 2 en me vriend lust het niet
Nope, trial and errorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude dat zei ik ook al..dat leer je toch van je mama?
Zijn jij en logi uuuh...jeweets?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als je had gezegd voor 3 dan had ik Logi ook nog meegenomen
Ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moozzie topic 14.gif is een compliment neem ik aan![]()
Nee dat is geen recente ondekking, maar ik had heul niks te doen dus toen ging ik dit topic maar painten
sort ofquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zijn jij en logi uuuh...jeweets?
Maar geen probleem hoormaak ik toch wat bij
Moozzie is de Meester Painter, jeweetzquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja.
Blij dat er tenminste nog iemand aan het painten is. Beverton heeft de handdoek in de ring gegooid
Thxquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja.
Blij dat er tenminste nog iemand aan het painten is. Beverton heeft de handdoek in de ring gegooid
of onder de keutelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |