Ik ga volgende week echt zo veel mogelijk radio luisteren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En je kan kaarten winnen volgende week.
Die opmerking verwachtte ik alquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien is hij wel van de mannen ?
Pardon?!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien is hij wel van de mannen ?
naakt waren ze niet , ze hadden nog wat aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Pardon?!
Totaal niet.
Maar volgestouwde topics met alleen maar naakte vrouwen slaan nergens op
als je dat van plaatjes al bent , dan kom jij uit een preutsgezin.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
En tja,
Je bent een sexist, of je bent het niet.
Hier sowieso niet, meer wat voor B&Hquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Pardon?!
Totaal niet.
Maar volgestouwde topics met alleen maar naakte vrouwen slaan nergens op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier sowieso niet, meer wat voor B&H
MooizoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik wissel nu ff af![]()
Ook dat niet eens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je dat van plaatjes al bent , dan kom jij uit een preutsgezin.
Het is een SC, daar mag allesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
Ook dat niet eens.
@Sersjee: Daar heb je gelijk in.
De reden waarom ik een 3FM topic zit: 3FM.
B&H staat voor iets andersquote:Die plaatjes mogen dus naar B&H (Of Lin&gerie)
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier sowieso niet, meer wat voor B&H
Ben je Heidi en/of Jewel kwijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roel!! Waar ben je?O+ SG / BRM O+!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |