Spreekwoordelijk gezien kan ik er wel over mee pratenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou ben ik in deze geen ervaringsdeskundige, maar mij lijkt het vooral pijnlijk...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:58 schreef MichielV het volgende:
Naakte vrouwen mogen altijd nog naar *knip*@gmail.com
Plaatjes ook goed?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:58 schreef MichielV het volgende:
Naakte vrouwen mogen altijd nog naar michielveenstra@gmail.com
Ik heb dat boekje hier ook (ergens) liggen. Hij is idd geweldig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat boek I always get my sin is ook meesterlijk!
Ik blijf ze leuk vinden...quote:- I've got a dark brown suspicion that there is something not in the hook
- All crazyness on a stick
- It is not else
- Yeah, that's different cake
- I take too much hay on my fork
- Whistle of a dime
- There comes the monkey out of the sleeve
- No begun work
- Now breaks my wooden shoe
- Little bean comes around its little paycheck
Viezerikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:58 schreef MichielV het volgende:
Naakte vrouwen mogen altijd nog naar *Feivelcensureerde*@gmail.com
Is er 'n verbod op 't gebuik van Google in Seattle?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:58 schreef MichielV het volgende:
Naakte vrouwen mogen altijd nog naar michielveenstra@gmail.com
Ze komen in februari naar het HMH? Was dat 't?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:03 schreef Noortje. het volgende:
Ik hoorde iets met Kaiser Chiefs maar zat niet echt op te letten, wat wat wat in godsnaam zeiden ze?![]()
Nee iets met kaarten winnen voor een intiem optreden. Keek net op 3fm.nl en zag al dat het er stond.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze komen in februari naar het HMH? Was dat 't?
Die zinnen zijn idd. geweldig. Maar het is werkelijk te triest voor woorden dat er zo ontzettend veel mensen zijn die dat gewoon echt zeggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:03 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ik heb dat boekje hier ook (ergens) liggen. Hij is idd geweldig.![]()
Ook had Bart Arens in augustus vorig jaar een posting op zijn weblog met een aantal van dat soort onvertaalbare engels/nederlandse onzin.
[..]
Ik blijf ze leuk vinden...
Ja, er zou zoiets als een Parental Control op FOK moeten komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zullen topics gaan sensuren voor de tere 15 jarige zieltjes
Geweldig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:03 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ik heb dat boekje hier ook (ergens) liggen. Hij is idd geweldig.![]()
Ook had Bart Arens in augustus vorig jaar een posting op zijn weblog met een aantal van dat soort onvertaalbare engels/nederlandse onzin.
[..]
Ik blijf ze leuk vinden...
En je kan kaarten winnen volgende week.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze komen in februari naar het HMH? Was dat 't?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |