Is inderdaad foetsie... Misschien wel bewust gedaan om bandbreedte te besparen? Komen de mooie dames ook wat sneller binnen @ de states.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:43 schreef gerbenp het volgende:
Geen Veenstra meer in beeld op de webcam?
Laten we Sjohan maar niet te veel plagen, anders wordt ie echt boosquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is inderdaad foetsie... Misschien wel bewust gedaan om bandbreedte te besparen? Komen de mooie dames ok wat sneller binnen.
Nou, ontopic dan maar weer...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ja, we mogen verder niets meer posten.
De vragen lagen me goed, beetje mix van muziek van nu en ook nog oude meuk ertussen. En tja, als je de enige bent die Jovanotti en L'Umbelico del mondo goed weet te raden en spellen dan zijn de punten al snel binnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Liggen de vragen je zo goed, of zijn ze gewoon goed te beantwoorden door dat je veel 3fm luisterd
Iets met een verkeerd been en een bed?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laten we Sjohan maar niet te veel plagen, anders wordt ie echt boos
Zo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, ontopic dan maar weer...
[ afbeelding ]
de titel alleen alquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat boek I always get my sin is ook meesterlijk!
Nou ben ik in deze geen ervaringsdeskundige, maar mij lijkt het vooral pijnlijk...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |