Zou wel schelen hoef ik die kop van Beelen niet te zien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:54 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kun je nog wel in hetzelfde gebouw zitten. Sterker nog: een etage delen...
lijkt er wel opquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:56 schreef alors het volgende:
Hoort dit bij het liedje of zingt Ekdom er doorheen?
Ja naarmate het lied vordert lijkt dat wel zo ja, maar ik vind het maar raar klinkenquote:
Gaat zeker heel zwaar worden. Afgelopen dagen diverse artikelen over FC Groningen gelezen en ze zijn super gemotiveerd. Ik ben echt super benieuwd want de geschiedenis is niet in het voordeel van Groningen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, voetbal. Morgenavond tegen de Koploper van de Eredivisie, dat gaat zwaar worden
Dan moet Michiel zich eerst om laten bouwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En Michiel wil naakte dames zijn. Beide onderwerpen zijn dus ontopic!
Meneer heeft het wéér voor elkaar gekregen om een stukje wond open te krijgen, dus hij mag weer een paar nachtjes bij de DA slapen, waar hij intensieve wondverzorging krijgt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Heeej Brennel!!
![]()
hoe ist met de kat?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Meneer heeft het wéér voor elkaar gekregen om een stukje wond open te krijgen, dus hij mag weer een paar nachtjes bij de DA slapen, waar hij intensieve wondverzorging krijgt.
Nou kan ik mij nog een wedstrijd herinneren uit begin jaren 90 toen Groningen ook als een tierelier liep, en ze makkelijk wonnen in De Meer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat zeker heel zwaar worden. Afgelopen dagen diverse artikelen over FC Groningen gelezen en ze zijn super gemotiveerd. Ik ben echt super benieuwd want de geschiedenis is niet in het voordeel van Groningen.
De aanleiding is alleen nogal treurig.quote:
Helaas wel... liedje is wel bijzonderquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De aanleiding is alleen nogal treurig.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En Michiel wil naakte dames zien. Beide onderwerpen zijn dus ontopic!
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'll be there.
R.I.P..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |