NOS en NOB zijn wat andersquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
Is er vannacht wel 3FM op TV? Vanwege die brand in het videocentrum..
Omdat ik toen hoorde dat ze geen verbinding met het videocentrum konden krijgen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
NOS en NOB zijn wat anders
Nou, hij heeft wel een punt. De wedstrijd tegen Rusland was een grof schandaal.quote:
Klopt, maar dan kun je nog wel in hetzelfde gebouw zitten. Sterker nog: een etage delen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
NOS en NOB zijn wat anders
hallow? zie je mij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Omdat ik toen hoorde dat ze geen verbinding met het videocentrum konden krijgen.
ja de geest van de nederlandse supporters is af en toe ver te zoeken ,net als goed voetbal op het veld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, hij heeft wel een punt. De wedstrijd tegen Rusland was een grof schandaal.
En daarbij, mensen die zich bij zo'n interland volledig in het oranje steken en bij 0-0 "het is stil aan de overkant" gaan zingen, zouden ze in een gesloten inrichting moeten stoppen.
Hij heeft wel 'n beetje gelijk. Maar kom op. Wat hij zei over 't shirtje verbranden..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, hij heeft wel een punt. De wedstrijd tegen Rusland was een grof schandaal.
En daarbij, mensen die zich bij zo'n interland volledig in het oranje steken en bij 0-0 "het is stil aan de overkant" gaan zingen, zouden ze in een gesloten inrichting moeten stoppen.
Ach, voetbal. Morgenavond tegen de Koploper van de Eredivisie, dat gaat zwaar wordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja de geest van de nederlandse supporters is af en toe ver te zoeken ,net als goed voetbal op het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |