whehehe... of die van mijn ex....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb op mn oude back-up laatst chatlogs van 9 jaar geleden gevondenDas pas leuk om te lezen
Ja, gewoon regelmatig MyAt checken, toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Bestaat er trouwens niet zoiets als een RSS feed voor topics? Zou wel vet makkelijk zijn hier
Dat doe ik alquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, gewoon regelmatig MyAt checken, toch?
quote:
.. En dan een tubetje "trimgel" erbij... wat moet ik me daarbij voorstellenquote:afvallen in 7 dagen
Afvallen in 7 dagen is sowieso al foute boelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
.. En dan een tubetje "trimgel" erbij... wat moet ik me daarbij voorstellen
Heb jij wel eens kwalitietposts?quote:
Ah, je hebt die banner ook wel eens gezien?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
.. En dan een tubetje "trimgel" erbij... wat moet ik me daarbij voorstellen
Argh..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:28 schreef Pheno het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik ben pas op pagina 1quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Argh..
Nou ja, pagina 4 van dit topic dan
pfff... Bewerken, zoeken, woorden KapiteinGasthof en Phenoquote:
Ah, dat dus. Ik heb gewoon de "url=" eruitgelaten, dan werkt hetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
pfff... Bewerken, zoeken, woorden KapiteinGasthof en Pheno
Bij mij trekt FF het niet om alles op 1 pag. weer te geven
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat dus. Ik heb gewoon de "url=" eruitgelaten, dan werkt het
Kinderen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ben weer weg
Even wat kids op bed leggen.
Ik val in herhaling, maar bij deze:quote:
quote:
Nee hoor, ik ga wel weer zorgen dat ik minimaal 7 a 10 kg kwijtraak, maar dat doe ik wel op mijn manier. Hoeft niet binnen een maand.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Afvallen in 7 dagen is sowieso al foute boel![]()
Ben je op zoek naar een dieet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |