KOmt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Dumpen. Van die kinderen maken die allerlei rottigheid uitvreten en waar mensen een hekel aan kinderen door krijgen
.
![]()
Buiten spelen kan dus nog wel een paar dagen.
Ik hoop het zo vreselijk...
Haaiquote:
En dat zonder hulp van KPNquote:
k ga die discussie niet met je aan, weet hoe je over kinderen denktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
KOmt op hetzelfde neer
Ja, maandag 18 graden hebben ze het nu over
Altijd leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dat zonder hulp van KPN
Tele2 dacht dat het misschien wel telefonisch kon (iedere gek kan toch draadjes verbinden met dingen) en dat was ook zo
3 weken wachten op iets dat 5 min. duurde..
Maar het werk, daar gaat het om
Schuld van KPN...quote:
Ohoh, das dan weer niet goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:15 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik kan dus ook weer thuis pokeren
Heb nog paar dollar echt geld en als dat op is, dan is het het laatste IRL geld waar ik voor gespeeld heb..quote:
Je dollars, wat doe jequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb nog paar dollar echt geld en als dat op is, dan is het het laatste IRL geld waar ik voor gespeeld heb..
Rest maar gewoon lekker oefenen met playmoney voor het geval ik ooit naar Vegas ga
Opmakenquote:
Goed idee..quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:21 schreef Ladylike het volgende:
kut.. wijnglazen nog ingepakt
op zoek naar een glas dus
Laat de wijnpolitie maar niet invallen nuquote:
Scheelt nog afwas ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:44 schreef Klonk het volgende:
wijn kun je prima uit een fles drinken, vraag het maar aan je lokale zwerver
wellus!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef Klonk het volgende:
iets aan je lokale zwerver vragen word je afwas niet kleiner van
DAT hebben ze weer wel nodigquote:
tofquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DAT hebben ze weer wel nodig
btw: rijkste man van maastricht leeft overdag als zwerver
Slaap lekker Klonk. Ik ga nu ook, morgen weer lekker keihard aan de gang.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:27 schreef Klonk het volgende:
maar met Klonk gaat het prima, op het irritante feit na dat ik druk bezig ben de laptop van mijn vriendin werkende te krijgen op het wireless en dat zij achter me nog irritanter zit te doen nadat ze een glaasje port op heeft...
leuk, dat Ubuntu
maar goed, ik ga slapen, morgen op tijd weer op, ze komen onze achterdeur vervangen
Ja, ik weet hetquote:
Nog ff niet idd... Maar morgen moet ik wel weer fris op, Pat is er niet om de ontbijtshift te draaienquote:
Jawel, maar dan is de hagelslag zo snel opquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:45 schreef marcb1974 het volgende:
Dat kunnen ze toch zelf wel ondertussen
Ach, dat kan best een keer op zaterdag in de vakantiequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan is de hagelslag zo snel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |