Wellicht wat scènes op een bureau?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
not me. Ik werk niet op kantoor.
quote:
Uitdaging, darling dat is zoooo makkelijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ik hou van die extra uitdaging! Zo "hetero" als de pest, vriendin, lekkere wijven, bier... en dan uiteindelijk bij mij in bed belanden.
oh please met iedereen die zich aanbidt naar bed gaan bedoel jequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uitdaging, darling dat is zoooo makkelijk
totaal niet herkenbaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:49 schreef Burner82 het volgende:
'Kantoormedewerker is echte roddelnicht'
Doet me denken aan een aantal mensen hier (A)
wat meer zelfvertrouwen zou u niet misstaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:01 schreef Ang3l het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuut........
Is er vandaag de eerste grote gezamenlijke repetitie van 't radicaal project.... heeft de regisseur/choreograaf gister een auto-ongeluk gehad en belt ie net op of ik zijn rol over wil nemen vandaag.
Dat kan ik toch helemaal niet man?!
*slik*
nee ook niet ik besteed meer dan 60% aan roddelenquote:
gelukkig is reistijd in het onderzoek niet meegenomen, want dan wisselen mijn collega en ik nogal wel wat wetenswaardigheden uitquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee ook niet ik besteed meer dan 60% aan roddelen
ik dacht dat je economist bent, of doe je het hier bovenstaande ernaast?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:01 schreef Ang3l het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuut........
Is er vandaag de eerste grote gezamenlijke repetitie van 't radicaal project.... heeft de regisseur/choreograaf gister een auto-ongeluk gehad en belt ie net op of ik zijn rol over wil nemen vandaag.
Dat kan ik toch helemaal niet man?!
*slik*
Bonnie St. Clairquote:
even nog terugkomende op Aboutaleb, een burgemeester wordt uitgekozen door de gemeenteraad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
hij is een 020 heeft niks te maken met Rotterdam, gewoon stemmentrekkerij van pvda om wat allochtone zieltjes te winnen omdat ze nu zo slecht voor staan, ik geloof niet meer in pvda, heb ook mijn lidmaatschap opgezegd en ga volgend keer niet meer op ze stemmen!
Christenunie
ik ken alleen pierot en kom je buiten spelen en dokter Bernard? heeft ze nog meer hits gehad? Ik ben niet meer zo bekend met de nederlandse songs.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
OHHHHH daar hebben we nog een medley van gezongen!!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
even nog terugkomende op Aboutaleb, een burgemeester wordt uitgekozen door de gemeenteraad.
In het geval van een referendum draagt de gemeenteraad meerdere kandidaten aan.
Nu is het wel zo dat in veel gemeenteraden op het moment de PvdA een meerderheid hebben, maar ook dat is zo verkozen in 2006.
Heel veel oud ministers of 2de kamerleden worden Burgemeester aan het einde van hun Cariere, of ze doen het nog rustiger aan en gaan de 1ste kamer in, of ze gaan voor een plek in het Europees parlement ( dat zie ik ook ooit nog wel eens zitten, maar eerst maar eens minister zien te worden via een wethoudersfunctie )
anders kan ik het ook altijd nog bij regisseren houden
Gefeliciteerd! Jij bent regisseur dus? (ik hou het allemaal niet meer bij hier) hahaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
WOW, dit jaar niet 1 keer, maar 2 keer genomineerd om met een voorstelling te mogen spelen op LINK 2009.
Dus wellicht zijn er dit jaar 2 van de 12 voorstellingen van mijn hand.
Link is een toonaangevend jongerentheaterfestival.
ja in praktijk ben ik al regisseur, maar theoretisch moet ik nog 1 jaartje studeren, en een afstudeerstagevoorstelling, verder ben ik ook gemeenteraadslid voor de PvdA, maar ook dat hadt je vast al doorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jij bent regisseur dus? (ik hou het allemaal niet meer bij hier) haha
carrierepoliticus als Aboutaleb dusquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
even nog terugkomende op Aboutaleb, een burgemeester wordt uitgekozen door de gemeenteraad.
In het geval van een referendum draagt de gemeenteraad meerdere kandidaten aan.
Nu is het wel zo dat in veel gemeenteraden op het moment de PvdA een meerderheid hebben, maar ook dat is zo verkozen in 2006.
Heel veel oud ministers of 2de kamerleden worden Burgemeester aan het einde van hun Cariere, of ze doen het nog rustiger aan en gaan de 1ste kamer in, of ze gaan voor een plek in het Europees parlement ( dat zie ik ook ooit nog wel eens zitten, maar eerst maar eens minister zien te worden via een wethoudersfunctie )
anders kan ik het ook altijd nog bij regisseren houden
mijn moeder heeft zelfs 3 cds van bonnie!!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ken alleen pierot en kom je buiten spelen en dokter Bernard? heeft ze nog meer hits gehad? Ik ben niet meer zo bekend met de nederlandse songs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |