doet ie niet aan, vertrouw hem wel genoeg voorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
tja dan zul je nog een paar uur in onzekerheid zitten he
Nee wel wat wezen drinken in de local en vroeg naar huis, brurgelijk he. En nu ben ik te vroeg wakkerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:52 schreef mike_hunt het volgende:
Heeft iedereen nog wat gedaan gisteren? b.v. laten uitwonen in de locale barhaha
nah, dan heb je tenminste wat aan je dagquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee wel wat wezen drinken in de local en vroeg naar huis, brurgelijk he. En nu ben ik te vroeg wakker
voor de zoveelste keer naar Harrodsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nah, dan heb je tenminste wat aan je dag
Zit je in London? Ben je ook weleens in the Blue Bar geweest? heel veel soorten whiskeyquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer naar Harrodsik heb geen idee wat te doen vandaag, heb alles hier wel gezien
het is half tien in de morgenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zit je in London? Ben je ook weleens in the Blue Bar geweest? heel veel soorten whiskey
Ben met collega's wezen eten. Heb ze daarna meegenomen naar de Prik, nou, dat was *spannend*. Om naar een homocafe te gaan!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:52 schreef mike_hunt het volgende:
Heeft iedereen nog wat gedaan gisteren? b.v. laten uitwonen in de locale barhaha
haha heb ik ook weleens gedaan. hetero's meenemen naar een gaybar en dan werden ze versiert door gays. Ze voelden zich ongemakkelijk, maar toch gefasineerd en gevleid hahahaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:55 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ben met collega's wezen eten. Heb ze daarna meegenomen naar de Prik, nou, dat was *spannend*. Om naar een homocafe te gaan!
met een hetero had je toch een relatiequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik neem hetero's gewoon altijd mee naar m'n eigen huis i.p.v. de gaybar
Euhm, bij nou deze hetero's sla ik graag even over hoor!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Ang3l het volgende:
that's so manwhorish of youquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Lindo hoevaak moet ik het nog zeggen DAT zijn GEEN hetero'squote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Ang3l het volgende:
quote:
En toch zijn 4 ervan nog steeds bij hun vriendin of nieuwe vriendin of inmiddels getrouwd..... Arme meisjes.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lindo hoevaak moet ik het nog zeggen DAT zijn GEEN hetero's
not me. Ik werk niet op kantoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:49 schreef Burner82 het volgende:
'Kantoormedewerker is echte roddelnicht'
Doet me denken aan een aantal mensen hier (A)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |