quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:46 schreef spy08 het volgende:
matties... hoe het in India? Lekker rellen daar in je fey..shirtjes? Of wordt er BF2 gespeeld met een ping van -4 op een berg?
quote:
Baus heeft als excuus dat ie een verfsnuiver is, IJs is een medeneger dus hij heeft er geen 1 nodig en JP is een beurshandelaar die krijgt een orgasme als de DJ en AEX vallen en stijgen. Die heeft gewoon elke dag, de hele dag, een orgasme de laatste paar weken. Ursel probeert van de ketting te komen die sanne hem om gedaan heeft en Ferdi werkt netals Jorrit de hele dag dus dan hebben ze wel wat "lekkers" nodig om de dag door te komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:19 schreef Silver_Shark het volgende:
Wanneer komt er weer een BoF! meet dan kunnen we Sarah in wijden
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Baus heeft als excuus dat ie een verfsnuiver is, IJs is een medeneger dus hij heeft er geen 1 nodig en JP is een beurshandelaar die krijgt een orgasme als de DJ en AEX vallen en stijgen. Die heeft gewoon elke dag, de hele dag, een orgasme de laatste paar weken. Ursel probeert van de ketting te komen die sanne hem om gedaan heeft en Ferdi werkt netals Jorrit de hele dag dus dan hebben ze wel wat "lekkers" nodig om de dag door te komen.
wat voorn filmsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:15 schreef ursel het volgende:
Woehoei... 10 punten aan kop..
samen met Fer
Zo, films op telefoon gezet, games geinstalleerd, skihut gebrand. Ik kan er een paar dagen tussen uit.
Zie jullie dinsdag weer..
quote:
Ze is (nog?) niet helemaal mijn meissie heur, wel iig een héle goeie vriendinquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:42 schreef ursel het volgende:
Baus heeft zijn meissie ook al geshowed..
Hoi!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:53 schreef COG_Playbunny het volgende:
Wie is dat ?
Ik heb geen idee.. denk het niet, maar zal eens vragen..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef ursel het volgende:
Onze verf snuivende chemicaliën menger..
@ Baus. Doet jullie toko eigenlijk mee met de dag van de chemie?
Kunnen we ff komen kijken..![]()
Ik maak verf en ben van mezelf al niet gezondquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:58 schreef COG_Playbunny het volgende:
Dus Baus is een persoon die aan de verf zit ? Is toch niet gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |