quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:46 schreef spy08 het volgende:
matties... hoe het in India? Lekker rellen daar in je fey..shirtjes? Of wordt er BF2 gespeeld met een ping van -4 op een berg?

quote:

Baus heeft als excuus dat ie een verfsnuiver is, IJs is een medeneger dus hij heeft er geen 1 nodig en JP is een beurshandelaar die krijgt een orgasme als de DJ en AEX vallen en stijgen. Die heeft gewoon elke dag, de hele dag, een orgasme de laatste paar weken. Ursel probeert van de ketting te komen die sanne hem om gedaan heeft en Ferdi werkt netals Jorrit de hele dag dus dan hebben ze wel wat "lekkers" nodig om de dag door te komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:19 schreef Silver_Shark het volgende:
Wanneer komt er weer een BoF! meet dan kunnen we Sarah in wijden

quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Baus heeft als excuus dat ie een verfsnuiver is, IJs is een medeneger dus hij heeft er geen 1 nodig en JP is een beurshandelaar die krijgt een orgasme als de DJ en AEX vallen en stijgen. Die heeft gewoon elke dag, de hele dag, een orgasme de laatste paar weken. Ursel probeert van de ketting te komen die sanne hem om gedaan heeft en Ferdi werkt netals Jorrit de hele dag dus dan hebben ze wel wat "lekkers" nodig om de dag door te komen.

wat voorn filmsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:15 schreef ursel het volgende:
Woehoei... 10 punten aan kop..
samen met Fer
Zo, films op telefoon gezet, games geinstalleerd, skihut gebrand. Ik kan er een paar dagen tussen uit.
Zie jullie dinsdag weer..

quote:

Ze is (nog?) niet helemaal mijn meissie heur, wel iig een héle goeie vriendinquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:42 schreef ursel het volgende:
Baus heeft zijn meissie ook al geshowed..
Hoi!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:53 schreef COG_Playbunny het volgende:
Wie is dat ?
Ik heb geen idee.. denk het niet, maar zal eens vragen..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef ursel het volgende:
Onze verf snuivende chemicaliën menger..
@ Baus. Doet jullie toko eigenlijk mee met de dag van de chemie?
Kunnen we ff komen kijken..![]()
Ik maak verf en ben van mezelf al niet gezondquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:58 schreef COG_Playbunny het volgende:
Dus Baus is een persoon die aan de verf zit ? Is toch niet gezond.

quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:30 schreef FJD het volgende:
Geniaal topic dit weer zeg![]()
Pas je wel op voor de friends-zone Baussie
Jorrit, je shirt gaat nu de deur uit

quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh gisteren heb ik BF2 weer gespeeld, op een server waar bij de tegenpartij alleen maar goeie spelers zaten
Op TS was het bij ons lekker veel klagen
Ik hou er wel van om tegen een muur van pro's aan te blijven beuken

Kleene natuurlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:06 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
humm euhh en wie klaagde er het meest?

quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:12 schreef kievit19 het volgende:
whehe, old skool BOF! is er nog wel!

woehoe!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:44 schreef IJsmuts het volgende:
verdomme zeg, krijg BF2 niet meer aan de praatnew install en gepatched, PB geupdate en ik klik op mn desktop icoontje, zwart scher > smile > ja hij gaat laden...
en dan weer terug naar de desktop,

Hahaha, blijkbaar word ik gemist hierzo.quote:

Hahaha keuren, wat voor keuring dan ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja
en ik ben Kev of Kef en bij mij moet je je laten keuren
PKM ? Wat is dat ? Oh wacht ik lees hier dingen over Battlefield 2, het zal wel met Battlefield 2 te maken hebben dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 07:25 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hoi!ik ben een sexy PKM hoer!
[..]
Ik maak verf en ben van mezelf al niet gezond![]()

Personal knowledge managementquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:58 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Hahaha keuren, wat voor keuring dan ?
[..]
PKM ? Wat is dat ? Oh wacht ik lees hier dingen over Battlefield 2, het zal wel met Battlefield 2 te maken hebben dan.

Aan vrouwen hebben we altijd een tekort binnen BoF!, misschien heeft het iets met ons gedrag te makenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:53 schreef COG_Playbunny het volgende:
Hahaha, blijkbaar word ik gemist hierzo.
Maar viro heeft vandaag voor mij staan koken, had een bos bloemen en doosje met bonbons meegenomen voor mij. Thuis kookt hij nooit, dus hij zat er echt mee. Vond het heel erg lief van hem.

Je krijgt nog een mailtje. Het zou mooi zijn als je een tafel mee kan nemen, maar het hoeft niet. Ik heb nog nooit een tafel meegenomenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:07 schreef IJsmuts het volgende:
postman/cardinal:
hoe zat het ook al wee voor volgende week, tafeltje meenemen? zijn die er daar niet? stoel/matje etc s geen probleem, maar een tafeltje![]()
vorig jaar heb ik 5uur gereden, dus dit jaar heb ik vrij genomen. 's ochtends eerst Farcry 2 halen, als die er is, en dan direct door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |