tippie mijnerzijds, pak dr gelijk BoF! Stylequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Twee mensen van het tegenover gestelde geslacht kunnen nooit vrienden zijn zonder liefde dat om de hoek komt kijken![]()
Ja dus
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tippie mijnerzijds, pak dr gelijk BoF! Stylegewoon in de plee, dr kop in de pot douwuh en loeihard in dr sterretje palen zonder eerst te tuffen
![]()
anders zit je net zoals Frankie binnen 2 weken weer alleen op de bank
Jij weet ook altijd mijn humeur te opvrolijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tippie mijnerzijds, pak dr gelijk BoF! Stylegewoon in de plee, dr kop in de pot douwuh en loeihard in dr sterretje palen zonder eerst te tuffen
![]()
Hoeft helemaal niet, zij heeft aanklacht tegen dr ex ingediend bij de politie. Hoeft helemaal geen topic in R&P geopend te worden om tot die conclusie te komen.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij weet ook altijd mijn humeur te opvrolijken
BoF tip vd weekquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:30 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
iig wel tof voor je![]()
en als we een keer met de knokploeg langs dr ex moeten horen we het wel
nope 7 punten. Zij sprong ervoor, maar je had gelijk dat hij haar sloeg, dus 5 punten en het aantal tegenklappen had je ook goed +2quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Als dit een Voetbalpoule was had ik nu 10 punten gekregen
-edit-
Nee ik maak geen nieuw topic aan, Urs doe jij eens, anders wordt het vanavond laat.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er zitten wat rare twists in het verhaal, maar goed. Ik dacht aan het begin dat je haar had geraakt bij het ejaculeren
Daar doelde ik dus ook opquote:
Ik ga de DvD's welke we al "gekocht" hebben nogmaals kopen..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:35 schreef FJD het volgende:
Ga gewoon je films kopen joh pauper
Doen wel efkes msnen morgen
Ben je er al klaar voor Puni?
Okido.. Da's alles dat ik wou weten..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:42 schreef FJD het volgende:
FTD opengooien en in MPG zoeken naar iPod. Geloof dat de N96 mp4 afspeelt, net als de iPhone en iPod.
En wel alleen de films downloaden die je al hebt he!quote:
Dat past er allemaal niet op, heb maar 16 gig..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:47 schreef FJD het volgende:
[..]
En wel alleen de films downloaden die je al hebt he!
De ex van Viro z'n vriendin!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:16 schreef Sickert het volgende:
Nieuw topic nieuwe kansen
wie/wat gaan we nu weer lopen bashen?
Lees het vorige topic dan eens door luie flikker!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
De ex van Viro z'n vriendin
liever zn vriendin fist bashen
Klopt! Ik heb een N95 8gb en die MP4 filmpjes werken primaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:42 schreef FJD het volgende:
FTD opengooien en in MPG zoeken naar iPod. Geloof dat de N96 mp4 afspeelt, net als de iPhone en iPod.
Heeft hij het toch verteld, we waren het eens dat we er niet meer over zouden praten.quote:
Daarom! En bij BoF! is iedereen welkom!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:26 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Heeft hij het toch verteld, we waren het eens dat we er niet meer over zouden praten.
Maar ik neem het hem ook niet kwalijk, hij moet zijn ei ook ergens kwijt.
Omdat jij het lief vraagtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom! En bij BoF! is iedereen welkom!
Blijf jij nu ook in ons midden? Sinds Battlelies hier amper nog post is de vrouwmensch bijna uitgestorven hier
Zijn er bepaalde regels die gelden in dit topic reeks ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Woei!
Ferdi gaat in de file staan hi ha ho!
Niet te lang op een onderwerp doorgaan, anders beginnen sommige hier chagrijnig te worden..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:33 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Zijn er bepaalde regels die gelden in dit topic reeks ?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb een N95 8gb en die MP4 filmpjes werken primaJe kan eventueel met Clone DVD Mobile zelf een DVD omzetten naar telefoon formaat
eerst je specs op tafel, daarna meepostenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:33 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Wie is dat ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:42 schreef ursel het volgende:
Baus heeft zijn meissie ook al geshowed..
Viro had me al gewaarschuwd voor jou.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
eerst je specs op tafel, daarna meeposten
Wat ursel zegtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:33 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Onze verf snuivende chemicaliën menger..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:53 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Wie is dat ?
[..]
Viro had me al gewaarschuwd voor jou.
Baus is onze verf snuiverd! Je hebt JP ook nog niet ontmoet, dat is onze Indiase beurshandelaar!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:53 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Wie is dat ?
[..]
Vraag dat maar aan Kevin (Sickert)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:58 schreef COG_Playbunny het volgende:
Dus Baus is een persoon die aan de verf zit ? Is toch niet gezond.
Jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:58 schreef COG_Playbunny het volgende:
Dus Baus is een persoon die aan de verf zit ? Is toch niet gezond.
kan tijdens de keuringquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Kevin (Sickert)
prima, heb je het hele handeltje vast ook al opgemeten etc, even overtypen dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:53 schreef COG_Playbunny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |