quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:52 schreef ehqo het volgende:
Het is toch geil als je de lichaamssappen om je oren ziet vliegen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:51 schreef speknek het volgende:
Mannen willen geen seks om de romantiek.
ik wil de leuke geile gedeeltes graag zien als ik er mee bezig ben!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:43 schreef Slasausje het volgende:
waarom willen jullie dat dan toch, het is toch helemaal niet romantisch?
Elkaar kunnen zien lijkt mij een stuk romantischer dan niet te weten of je tegen een kont of hoofd aankijkt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:43 schreef Slasausje het volgende:
waarom willen jullie dat dan toch, het is toch helemaal niet romantisch?
En 5 tellen later in je blote reet de vlammen uit je gordijnen proberen te stampenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:25 schreef tropicalgirl het volgende:
me vriend doet meestal kaarsjes aan ,is net wat gezelliger en sfeervol , dan alleen de lamp aan.
you are doing it wrongquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Elkaar kunnen zien lijkt mij een stuk romantischer dan niet te weten of je tegen een kont of hoofd aankijkt.
god, wat ben jij subtielquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:26 schreef speknek het volgende:
Als je werkelijk een ranzig dik loeder bent, zou hij de lamp wel uitdoen. Dat hij desalniettemin de lamp juist aan wil hebben, ontkracht je eigen stelling.
God wat zijn vrouwen toch dom.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Licht aan, benen wijd, smoel houwe.
meestal doet zien eten, dus een beetje ligt is altijd wel fijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:20 schreef LoggedIn het volgende:
Wat een prachtige reacties in dit topic
Maar inderdaad, als je lelijk bent als je naakt bent, doet hij het licht wel uit.
Sowieso is sex met het licht uit geen reet aan. Er hoeven geen schijnwerpers op, maar ik wil wel gewoon zien wat we aan het doen zijn. Als je niks ziet, kan je net zo goed een boek gaan lezen
Dat. En soms met licht aan, en soms uit. Waarom onzeker zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Gedimd licht aan. Maakt het allemaal net wat spannender.
Nee, jij hebt een romantische instellingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:43 schreef Slasausje het volgende:
Hallo luitjes,
Ik wil even een vraag stellen over seks met het licht aan of uit.
Hoe lossen jullie dat op ? Ik wil namelijk het liefst sex met het licht uit zodat mijn vriendje niet de delen ziet waar ik onzeker over ben . Nu heb ik dat al een paar keer opgelost door het peertje een beetje los te draaien met als excuus dat de lamp stuk is.
Maar dat kan niet altijd duren natuurlijk.
Onder de dekens elke keer is ook te warm .
En als je wel graag het licht aan wil , waarom willen jullie dat dan toch, het is toch helemaal niet romantisch?
Gut ja zeg dat is zeker lekker...halfduister...prikkerdeprik auw in oog enzo...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Gedimd licht aan. Maakt het allemaal net wat spannender.
Alsof dat niet opvalt in het donker héhéquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:26 schreef Godshand het volgende:
licht aan overigens, maar uit mag ook...
kan je per ongeluk anaal
je hebt een beter excuusquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Alsof dat niet opvalt in het donker héhé
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |